25 Reacties
5 jaar geleden
Dinsdag hiervoor ook eens extra aan de monitor gehangen. Gewoon veel rusten. Vanavond heb ik al de hele tijd last van harde buiken. Ben morgen 35 weken. Tweede zwangerschap. Dit gevoel kan nog even duren tijdens eerste zwangerschap namelijk 3 weken. Morgen nog eens naar de vroedvrouw, dit stond wel al gepland.
5 jaar geleden
Hier hetzelfde, sinds een paar dagen meer druk en pijnlijke onderbuik. Denk dat het bij mij ook te maken heeft met instabiliteit van het schaambeen, wat langs elkaar heen lijkt te schuiven. Het gaat dan ook gepaard met harde buiken, geen fijn gevoel. 😔 ik ben morgen 35 weken.
5 jaar geleden
Herkenbaar heb het afgelopen vrijdag met de vk besproken en dit is normaal dit hoort bij indalen.... mijn baby ligt ook flink gedaald ( nu 32 wk) en heb er ook echt last van. De ene dag meer als de andere. Enigste advies van vk was rust nemen je lichaam heeft het wat zwaarder nu en bereid zich voor. Indalen zegt niets over wanneer je bevalling zal gaan beginnen kan gewoon tot 40 a 42 wk zo door lopen. Sterkte
5 jaar geleden
Even navragen bij je verloskundige. Ik heb een erg drukkend gevoel van de indaling. Echter doet het geen pijn.
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde en bij mij was de baby ook ingedaald met 33wk, nu 34wk. Verder had ik al wel een haar een licht verzakte blaas waardoor ik 10 a 14x per nacht moet plassen en bijna continue aandrang voel. De baby lag ook al weken met zijn hoofd naar beneden en vrij laag. Sterkte!
5 jaar geleden
Ook had daar niet moeten staan want ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook zo is, maar het zou zo kunnen zijn.
5 jaar geleden
Hier ligt ze ook al juist en ingedaald. Wanneer ik lig valt het mee maar wanneer ik nog maar in huis wandel heb ik al een enorm drukkend en stekend gevoel op mn blaas wat verder wandelen quasi onmogelijk maakt
5 jaar geleden
Ja die vazen ben ik denk ik nu voorbij.
Bij mij begon het met 30 weken en ben nu bijna 36 weken. Ik had het ongeveer een week of 4 dus....
Ik moest rust nemen. En een warme kruik op de buik. Ik lag hem tegen mijn schaamstreek aan en viel er mee inslaap.
Ik had elke keer een stuk minder pijn.
5 jaar geleden
Ik heb daar ook al sinds ergens in de 20 weken last van maar nu bekkeninstabiliteit erbij dus die schaamstreek voel ik al niet eens meer 😅
5 jaar geleden
Kan komen omdat de baby al wat aan het indalen is. Dan drukken ze met het hoofdje op het bekken en daardoor krijg je het drukkende en stekende gevoel. Tevens kan je last hebben van een dik schaambot. Gewoon een dikke doos noem ik het haha. Dat is vocht door de druk van het kindje..... niks om je zorgen over te maken.
5 jaar geleden
Kan komen omdat de baby al wat aan het indalen is. Dan drukken ze met het h ...
Hier toch hardop om kunnen lachen, whaha dikke doos, thanks voor dit. Hier ook vanaf gisteren druk daar beneden kramp en zo, plassen is sowieso een ding. Morgen naar de vk dus dan gaan we horen of mijn gevoelens over indalen kloppen...