15 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook, maar dat kwam door een lage bloeddruk 98/58

4 jaar geleden

Ik heb daar ook veel last van! Nog niet iets tegen gevonden...

4 jaar geleden

Je lage bloeddruk is de boosdoener. Zorg dat je elke 2 uur iets eet. Dit helpt een beetje.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde vk gaf de tip om iets zouts te eten (dropje of kopje bouillon) en voldoende te drinken

4 jaar geleden

Hier ook last van. Vorige zwangerschap ook last van gehad met meerdere keren flauwvallen tot gevolg. Wat bij mij helpt soms helpt is opkikker drinken en middagdutje doen. Bij mij is het ook eem teken van vermoeidheid. Als je veel staat of zit helpen steunkousen ook. Die heb ik aan tijdens het werken. De boosdoener is inderdaad een lage bloeddruk.

4 jaar geleden

Eerste paar weken wel last van gehad, nu 7,5 week niet meer.

4 jaar geleden

Dit is bij mij afgelopen weekend begonnen op het werk. Het komt vrij onverwacht opzetten en zakt uiteindelijk na wat rust bij mij af. Op een gegeven moment was ik zo duizelig dat ik er van moest overgeven. Mijn bloeddruk was goed, dus het is puur hormonen. Ik ben even gaan zitten en heb wat gegeten en gedronken en daarna rustig verder gewerkt.

4 jaar geleden

Misschien je ijzer even laten prikken. Ik had het in mijn vorige zwangerschap ook en bleek te kort ijzer te hebben. Na ijzer tabletjes ging het een stuk beter

4 jaar geleden

Reactie op lovertjuh

Misschien je ijzer even laten prikken. Ik had het in mijn vorige zwangersch ...
Oh miss is dit het wel. Want heb juist last van te hoge bloeddruk.

4 jaar geleden

Mij helpt zout te nuttigen, dropjes ofzo, of een bouillon soepje

4 jaar geleden

Heb ik vorige week ook last van gehad. Heb een historie met ijzer tekort dus had een eztra ijzerpilletje ingenomen en dat hielp.

4 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik er veel last van, nu gelukkig bijna niet. Toen had ik een laag ijzer en een lage bloeddruk, maar dat laatste heb ik nu natuurlijk nog steeds. Ik kreeg toen advies om veel ijzerrijke producten te eten: spinazie, appelstroop, roosvicee ferro, tomaten en dat in combinatie met fruit. Dan neem je goed ijzer op. Rood vlees bevat ook veel ijzer, maar ik ven vegetariër.

4 jaar geleden

Reactie op lovertjuh

Misschien je ijzer even laten prikken. Ik had het in mijn vorige zwangersch ...
Ijzer tabletjes kun je heel moeilijk van poepen (En dat gaat al zo geweldig als je zwanger bent). Kunt ook Floradix halen. Dit is een drankje, bijna altijd wel ergens met 25% korting te koop. Dus check even de aanbiedingen 😊

4 jaar geleden

Met alles wat je extra wilt niemand overleggen met je verloskundige. Tegen mij werd er bv heel duidelijk nee gezegd tegen ijzer tabletten

4 jaar geleden

Toevallig gister en eergister ook last gehad van duizeligheid. Ik moet mn bloeddruk nog meten, maar het kan idd lage bloeddruk zijn.