Echo foto

XxoxDenise
2 maanden geleden
Volgen
Hallo dames. Vandaag mijn eerste echo met 6+3 wk. Hartje al zien kloppen bij mijn mini rijst korrel! Hoe ziet jullie echo foto er uit?❤
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
64 reacties
joannekuss
2 maanden geleden
Nog helemaal geen echo gehad! Pas bij 8 welen☺️
  • Rapporteren
milou2020
2 maanden geleden
Lieve allemaal, Een vraagje: wanneer krijg je zo vroeg al een echo? Normaal is de eerste echo pas rond de 8 weken maar die is nu al op de meeste plekken afgeschaft. Hoe komt het dat jullie met 5/6 weken al een echo krijgen?
  • Rapporteren
Happymommy2
2 maanden geleden
Wat een mooie echo foto! Gefeliciteerd!! Hoe groot was het kindje nu. Dit was onze eerste echo (afgelopen dinsdag met 6 weken)
  • Rapporteren
Erge
2 maanden geleden
Kan gedaan worden als je al een miskraam gehad hebt, ik krijgt het ook met 6 weken
  • Rapporteren
Happymommy2
2 maanden geleden
Reactie op milou2020
Lieve allemaal, Een vraagje: wanneer krijg je zo vroeg al een echo? Normaal is de eerste echo pas rond de 8 weken maar die is nu al op de meeste plekken afgeschaft. Hoe komt het dat jullie met 5/6 weken al een echo krijgen?
Alleen als daar medische redenen daarvoor zijn; bijvoorbeeld bij eerdere miskraam, verdenking tweelingzwangerschap...
  • Rapporteren
SammyJ
2 maanden geleden
Reactie op milou2020
Ik woon in Alkmaar, Noord Holland en heb recent een afspraak gemaakt voor een echo als ik 8 weken ben. Ze heeft erbij vermeld dat nu vanwege corona alleen noodzakelijke echos worden gedaan. Blijkbaar vond ze de 8 weken echo noodzakelijk. Ik weet niet precies waarom.
  • Rapporteren
lotje123
2 maanden geleden
Hier ben ik om de nabij 7 weken. Ik mocht ook eerder een echo. Dit omdat ik een bloeding had. Maar alles bleek goed 😁
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Ik mag pas bij 10 weken op 24 april dus op dit moment vind ik veel nog onzeker. Kennelijk is er niet echt één lijn op landelijk niveau?
  • Rapporteren
pascaljanineralph
2 maanden geleden
Dit is onze eerste echo foto, 6+5 Leuk om het verschil te zien, echt iniminie
  • Rapporteren
XxoxDenise
2 maanden geleden
Reactie op Happymommy2
Wat een mooie echo foto! Gefeliciteerd!! Hoe groot was het kindje nu. Dit was onze eerste echo (afgelopen dinsdag met 6 weken)
Er is gemeten op 4,8mm dus bijna 5mm haha mini!
  • Rapporteren
XxoxDenise
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik mag pas bij 10 weken op 24 april dus op dit moment vind ik veel nog onzeker. Kennelijk is er niet echt één lijn op landelijk niveau?
Ik heb eerder een miskraam gehad anders mocht ik pas met 12 weken! :)
  • Rapporteren
Happymommy2
2 maanden geleden
Reactie op XxoxDenise
Er is gemeten op 4,8mm dus bijna 5mm haha mini!
We zijn precies even ver ;)
  • Rapporteren
Meez
2 maanden geleden
Reactie op milou2020
Medisch traject om zwanger te worden. Dus zekerheid of zwangerschap er echt is, en er was risico op meerling. Nu over naar vk.
  • Rapporteren
Deems1991
2 maanden geleden
Reactie op XxoxDenise
Ik heb eerder een miskraam gehad anders mocht ik pas met 12 weken! :)
Ik ook, mag helaas pas echt bij termijnecho voor het eerst komen 😔
  • Rapporteren
Yana160396
2 maanden geleden
Door bloeding ook vervroegde echo Maar alles okee 🥰 7+1 daar ❤️
  • Rapporteren
June_91
2 maanden geleden
Zo duidelijke echo’s bij iedereen! Ik kan bijna niks uitmaken op de mijne. (7weken)
  • Rapporteren
R ianne
2 maanden geleden
Ik 22 april, ben dan ook 10 weken.. vind het ook al lang duren! 😉
  • Rapporteren
Dienepien
2 maanden geleden
ik mag met 7+1 ivm medisch traject. en eerdere miskraam. dat is denk ik de reden waarom landelijk mensen eerder mogen. (ook als ze bloeding hebben of iets anders urgents)
  • Rapporteren