64 Reacties

4 jaar geleden

Dit was bij 6w1 nu ben ik 8w4

4 jaar geleden

Reactie op milou2020

Lieve allemaal, Een vraagje: wanneer krijg je zo vroeg al een echo? Normaa ...
Heel veel miskramen gehad daarom krijgen wij ook een echo met 6 weken en 5 dagen

4 jaar geleden

Nog 3 weken wachten voor mijn eerste echo! Zo spannend.. ben dan precies 9 weken

4 jaar geleden

8+2💗💙🙏

4 jaar geleden

8 weken precies maar er werd 7.4 week gemeten. Waarschijnlijk was hij opgekruld zei de gynaecoloog. Mijn boontje ❤️

4 jaar geleden

Ik was met 4 weken geweest ze zagen nog niks 😂 was te blij maar vind het spannend moet nog effe wachten voor me eerste echo

4 jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Volgens de telling morgen 8 weken zwanger. Verloskundige gaf aan dat het er meer uitzag alsof ik iets verder dan 7 weken was. Echt genoten van het eerste zicht en het kloppende hartje!

4 jaar geleden

Bijnaa bij 6.5 echo nu 6.0 🥰 ben zo benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op warishna

Leuk! Ik moet helaas wachten tot 20 april dan heb ik mijn eerste echo. Ben ...
Gefeliciteerd! Ik ben morgen ook precies 5 weken en heb ook 20 april de eerste echo😍

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Vandaag ook echo gehad en een enorme verrassing! Er waren twee vruchtjes me ...
Zo leuk!! Hoeveel weekjes ben je?

4 jaar geleden

Net langs geweest voor een echo met 7+3 ♥️ Eigenlijk was de echo pas de 17e gepland, maar ik heb totaal geen klachten en was bijna overtuigd dat er toch niks zat.. dus omdat ik mezelf een beetje gek aan het maken was heeft de verloskundige het toch maar onder ‘medisch’ gezet, en gelukkig maar! Wàt een opluchting als je toch een kloppend hartje ziet zeg!

4 jaar geleden

Vandaag 1e echo🥰 7w6d🥰

4 jaar geleden

Ik ook nog geen echo gehad, ben nu 8 weken en krijg met 10 weken de 1ste echo, zo spannend. Die van 19 maart ging helaas niet door vanwege corona

4 jaar geleden

Gister 1e echo gehad. Zat volgens berekening toen op 8.1 maar na meting zei verloskundige exact 8 weken. Ons draakje was 1,5 cm 😍

4 jaar geleden

Reactie op loite

Gefeliciteerd! Ik ben morgen ook precies 5 weken en heb ook 20 april de eer ...
Super leuk!! Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen en heb ook 20 april mijn eerste echo 🙈

4 jaar geleden

Gister de eerste echo 6w5d. Hartje klopt ❤👌 15 april termijn echo. Succes met het wachten en om erna uit te kijken voor jullie 1e echo's

4 jaar geleden

Reactie op maria12

Zo leuk!! Hoeveel weekjes ben je?
Volgens mijn eigen berekening vandaag 8 weken, maar verloskundige kan dit bij twee anders uitpakken...dus heel nieuwsgierig naar de termijn echo 🙂

4 jaar geleden

Reactie op milou2020

Lieve allemaal, Een vraagje: wanneer krijg je zo vroeg al een echo? Normaa ...
Vaak medisch indd.. ik krijg hem pas bij 13 weken.. ben nu 5 weken...🥴 hopelijk mag m’n vriend dan wel mee

4 jaar geleden

Reactie op missjessica32

Ik ook nog geen echo gehad, ben nu 8 weken en krijg met 10 weken de 1ste ec ...
Ik ook pas bij 10 weken en merk dat ik het tot die tijd nog steeds onwerkelijk vind, heb jij dat ook? Alsof het tastbaarder wordt als je een soort bewijs hebt, ook omdat ik nog maar weinig klachten heb.

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 7 weken! En heb as woensdag mn eerste echo.. dit vanwege mn miskraam met 8 weken :( blijft toch spannend dit