345 Reacties

4 jaar geleden

6+2

4 jaar geleden

Hier was ik 6 weken. 2 april weer een echo dan ben ik 9+2

4 jaar geleden

Hier 6+4

4 jaar geleden

gisteren echo gehad. 7w1d. Mooi boontje met dooierzakje.

4 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Wat super om te zien allemaal. Ik mag pas over 2 weken. Dan ben ik precies ...
Ze hebben hier in noord holland afgesproken de vroege echo’s niet meer te doen. Alleen de termijn echo van 11/12 weken. Werd gister gebeld. Zo balen! Anders verloskundige gebeld maar houden allemaal het zelfde aan...

4 jaar geleden

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik woon in Utrecht en ben vandaag afgebeld. Vind het zo gek dat er met twee maten gemeten wordt..

4 jaar geleden

Reactie op AdR

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik wo ...
Ik woon in zuid Holland en krijg over 1,5 week mijn eerste echo met 7,5 week zwangerschap.

4 jaar geleden

Ik loop in het ziekenhuis. Vandaag de 7 weken echo en 15 april de termijn echo. Het intake gesprek etc gaat telefonisch ook.

4 jaar geleden

Ik had vorig week mijn eerste echo aan 5 weken. Er was geen vruchtje te zien wel vruchtzakje en dooierzakje. Ik was natuurlijk in panklaar de arts zegt dat het zo vaak voorkomt, het is nog te klein. Volgende week en.zeler binnen twee weken moet er iets te zien zijn. Mijn HCG staat wel.aan 7044, wat overeen komt met 5 weken en mijn progesteron aan 29,5 . Gelieve geen reacties te geven verwijzend naar een mogelijks aankomend miskraam of zo, kan ik er even niet bijhebben , net nood aan geruststelling en positieve vibes. Volgende week 2 april nieuwe echo

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Ik had vorig week mijn eerste echo aan 5 weken. Er was geen vruchtje te zie ...
Twee witte vlekjes te zien . En bij het vruchtzakje zag ik een heel klein wit streepje bovenop, maar weet niet of je het kan zien op foto

4 jaar geleden

Reactie op AdR

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik wo ...
Het hoeven geen twee maten te zijn. Kan ook een andere situatie zijn dan bij jou het geval is. Ik heb volgende week mijn eerste echo met 7 weken, maar dat is omdat ik een miskraam heb gehad

4 jaar geleden

16 april kan ik pas mij eerste echo krijgen dan ben ik 8 weken zwanger. Normaal deden ze alleen met 12 weken, maar omdat ik in januari een miskraam heb gehad kon het nu iets eerder. Intakegesprek ging ook telefonisch.

4 jaar geleden

Reactie op AdR

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik wo ...
Ik heb herhaalde miskramen gehad. Daarom zou ik naast de termijnecho 3 extra echos krijgen. Dat is nu geminimaliseerd naar 1 vroege echo en 1 termijnecho. Dus vandaar.

4 jaar geleden

Reactie op Denise Nadine

Ze hebben hier in noord holland afgesproken de vroege echo’s niet meer te d ...
Ow wat stom zeg :-( bij mij ging het gewoon door met 7 weken ( zuid limburg) je wilt toch heel graag weten of er iets te zien is en of er een hartje klopt. Balen voor je..

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Ik had vorig week mijn eerste echo aan 5 weken. Er was geen vruchtje te zie ...
Als de dokter zegt dat dit vaak voorkomt zou ik me vooral nog geen zorgen maken. Probeer rustig te blijven en dingen te doen waar je blij van word.. Dan is het zo 2 april. Succes donderdag

4 jaar geleden

Reactie op MijnDraakjes

Ik mag pas 4 mei dan ben ik bijna 11 weken nog even paar weken in spannin ...
Ik mag ook pas op 5 mei dan ben ik 11 weken precies

4 jaar geleden

7w3d en 1,18 cm

4 jaar geleden

Reactie op AdR

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik wo ...
Ik woon in Maarssen, gister echo gehad met 7 weken en 2 dagen maar dat was ook omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad anders was het pas rond 11 weken.

4 jaar geleden

Gister eerste echo. 7 weken en 2 dagen. Volgens echo 7 weken en 5 dagen 👍

4 jaar geleden

Damn... Ik ben a.s. Dinsdag aan de beurt.... En spannend dat ik het vind...🙈😄 Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie mini's.... ❤