345 Reacties

4 jaar geleden

Wat een mooie echo foto's zeg. Ik ben nu ook 7 w 6d maar mijn eerste echo is helaas verplaatst naar 16 april dan zou ik ongeveer 10 weken zijn. Heel gek dan heb je de 1e echo en dan zie je waarschijnlijk toch al meer dan alleen een kloppend stipje. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik weet nog dat ik bij de 1e echo dacht.. is t dat stipje .. Haha en bij de 2e echo dacht ik woow het is al een sneeuwpop. Nu verheug ik me natuurlijk extra op die sneeuwpop met een kloppend hartje.

4 jaar geleden

Stomme vraag misschien maar weet iemand hoeveel foto's je mee krijgt na een eerste echo?

4 jaar geleden

Ik vroeg me af, een echo met 9 weken, wordt die inwending of uitwendig gedaan?

4 jaar geleden

Ik ga morgen maar eens de verloskundige bellen, vragen wanneer ik langs mag komen om mijn kleine mini me te bewonderen

4 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Ik vroeg me af, een echo met 9 weken, wordt die inwending of uitwendig geda ...
Bij mij was de 7 weken uitwendig. Maar dat hangt er vanaf of ze wat kunnen zien. Anders inwendig. Dus met 9 weken zal het denk meer uitwendig zijn tenzij ze weinig zien.

4 jaar geleden

Reactie op Hiyou

Stomme vraag misschien maar weet iemand hoeveel foto's je mee krijgt na een ...
Ik heb er drie die uitgeprint zijn en heb een USB stickje gekregen met nog wat filmpjes.

4 jaar geleden

Reactie op Mama Maja

Bij mij was de 7 weken uitwendig. Maar dat hangt er vanaf of ze wat kunnen ...
Dankje! Morgen is het zo ver, eerste x kijken! Zo spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Ik vroeg me af, een echo met 9 weken, wordt die inwending of uitwendig geda ...
Uitwendig in eerste instantie......

4 jaar geleden

Reactie op AdR

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik wo ...
Wij wonen in Culemborg. Bij ons gaat ook gewoon alles door. Zit in Utrecht/Nieuwegein. Moet er wel bij vertellen dat ik diabetes heb........

4 jaar geleden

Reactie op Hiyou

Stomme vraag misschien maar weet iemand hoeveel foto's je mee krijgt na een ...
Geen stomme vraag. Het ligt écht aan je verloskundige hoor. Meestal 1. Maar ik had bij mn 2de kindje een onwijs leuke vrouw die maar foto's blijf maken. Ging weg met 11! Was met 17 weken. Dat is zoiezo een mooie echo tijd. Dan past het meeste nog op 1 scherm geloof ik.

4 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Ik vroeg me af, een echo met 9 weken, wordt die inwending of uitwendig geda ...
Ik heb met 8+6 mn echo staan en die word inwendig gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Ik vroeg me af, een echo met 9 weken, wordt die inwending of uitwendig geda ...
Met 7 weken een uitwendige echo gehad. Ik had niet eens een volle blaas. Alles was goed te zien. Normaal adviseren ze wel even flink water te drinken voor de eerste echo. Dan kan je het beter zien

4 jaar geleden

Woehoe :)! Vandaag weer een goede echo gehad en ons bolletje gezien. Hij of zij zwaaide zelfs al even en het hartje klopt hardstikke goed :)! Kans op een miskraam is nu super klein, omdat de echo met 6+4 ook al een kloppend hartje en mooi gegroeide embryo lieten zien. Zo bijzonder! Wij vieren vandaag een minifeestje 🥰!

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Woehoe :)! Vandaag weer een goede echo gehad en ons bolletje gezien. Hij of ...
Wat mooi! En wat goed te zien. Ik feest een beetje mee!

4 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Ik vroeg me af, een echo met 9 weken, wordt die inwending of uitwendig geda ...
In de informatie die ik kreeg ivm het hele Corona gebeuren stond dat ze überhaupt voorlopig geen inwendige echo's doen uit hygienisch oogpunt. Met 9 weken kan het meestal prima uitwendig.

4 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

In de informatie die ik kreeg ivm het hele Corona gebeuren stond dat ze übe ...
Wel bijzonder dat het zo verschilt. Kreeg vandaag direct een inwendige echo bij mijn vk in Groningen...

4 jaar geleden

Reactie op AdR

Mag ik vragen waar degene wonen die wel een vroege echo hebben gehad? Ik wo ...
ik mag een vroege echo. omdat ik 1. al eerder een miskraam heb gehad. 2. ik ben zwanger dankzij ICSI. dat is waarom r met 2 maten word gemeten.

4 jaar geleden

7.1 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Woehoe :)! Vandaag weer een goede echo gehad en ons bolletje gezien. Hij of ...
Hoe ver ben je nu? Gefeliciteerd met de goede echo!

4 jaar geleden

Gister vroegtijdig echo met 6.6