345 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Woehoe :)! Vandaag weer een goede echo gehad en ons bolletje gezien. Hij of ...
Mooie echo!! Hoe ver ben je ?

4 jaar geleden

Ay allemaal zo mooi die echo’s mijne is pas 24 april dan ben ik precies 10 weken 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Happymommy2

Hoe ver ben je nu? Gefeliciteerd met de goede echo!
Vandaag geschat op 8+4 :)!

4 jaar geleden

6+3 ♥️ vandaag echo gehad

4 jaar geleden

Hoe groot was hij/zij bij jullie? Die van ons was bij 6+5 8.8 mm gemeten. Duidelijk kloppend hartje gezien en dit was onze tweede echo

4 jaar geleden

Reactie op Kelly1405

Ik had vorig week mijn eerste echo aan 5 weken. Er was geen vruchtje te zie ...
Dit was mijn reactie op vrolijke verhalen , dus geen zorgen maken , heb vertrouwen in jezelf 💪🏻🥰

4 jaar geleden

7 weken en 5 dagen ❤️

4 jaar geleden

6+1w

4 jaar geleden

7+3! Voor de afspraak even een traantje weggepinkt omdat mijn man er niet bij mocht zijn.. maar toch beide wel heel gelukkig met een kloppend hartje! 20 april weer 🥳

4 jaar geleden

6 weken ongeveer en een kloppend hartje

4 jaar geleden

Geen 7 weken maar 8 weken en 6 dagen. Zag er goed uit, kloppend hartje en het bewoog al...

4 jaar geleden

Reactie op Mama81

Geen 7 weken maar 8 weken en 6 dagen. Zag er goed uit, kloppend hartje en h ...
Haha dat is fijn, opeens 2 weken winst💪🏼💪🏼

4 jaar geleden

Hier 6+6 week mooi kloppend hartje gehoord en gezien..

4 jaar geleden

Vandaag echo gehad Van 6+5 terug gezet naar 4+6 Omdat mijn cyclus zo onregelmatig is viel er geen touw aan vast te knopen. Dus je ziet op een klein stipje na niks.. 10 april echo nr 2 en dan moeten we een hartje zien.

4 jaar geleden

Rond de 8 weken. Gister mijn eerste echo gehad. Hartje klopte en was meteen goed te zien. ❤️🍀

4 jaar geleden

Super happy vandaag de eerste echo met 7.2 week ❤🥰 na meerdere mis kramen (in vroeg stadium gestopt met groeien) eindelijk een keurige echo 🥰🤩

4 jaar geleden

Onze kleine smurf. Vindt deze foto nog maar gek hoor haha. Wormpje! Maar hartje klopte!

4 jaar geleden

Vanmorgen eerste echo gehad, werd gemeten op 7+6. Prachtig hartje gezien 😍

4 jaar geleden

Eerste echo gehad! Hartje zien kloppen en onze frummel was 1,63 cm. 🥰 Ik werd geschat op 8w. Dat is iets verder dan m’n eigen berekening maar ze zei onder de 2 cm kunnen ze daar heel moeilijk iets over zeggen. Mag over 3 weken voor de termijnecho 💝

4 jaar geleden

Net terug van de 2e echo. Eerste echo met 6wk gehad nu 9wk😍 Heerlijk ons kleintje zien bewegen en het hartje zien kloppen ❤❤