16 Reacties
6 jaar geleden
iedergeval NOOOIT plakken! komt er een vlek in je echo
Hmmm ik heb nog echo's van mezelf (dus zo'n 28) jaar geleden die ingeplakt zitten in m'n album en zie je niks aan.. ook twee echofoto's van ons dochtertje opgeplakt (2018) en zie je ook niks aan.. dus denk echt dat t dan ligt aan waarmee je plakt ;)
6 jaar geleden
Ik ga een plakboek maken van de zwangerschap en als de baby er is (tot t boek vol is), dus daar komen de echo's ook in :) Heb bij de Hema een mooi plakboek gekocht, stempeltjes en fotolijm, nu nog wat foto's af laten drukken en dan de boel tot nu inplakken. Heb nu wel zo'n beetje een leuke hoeveelheid materiaal om een middagje mee aan de knutsel te gaan.
6 jaar geleden
Ik heb ze ingeplakt met dubbelzijdig fototape 馃槉 geen vlekken te zien!
Heb er een collage van gemaakt in het babyboek.
6 jaar geleden
Reactie op MZje
Ik begreep van mijn vk dat de echofoto verdwijnt bij grote hitte en dat je ...
Tegen mijn zus was juist gezegd (14 jaar geleden) dat hij altijd vervaagd, dus ik heb ze juist ingescand zodat we een kopie hebben die niet vervaagd. Zie je nu aan de echo鈥檚 trouwens niets van
6 jaar geleden
Ik heb de mijne in m鈥檔 zwangerschapsdagboek geplakt met dubbelzijdig plakbandje 鈽猴笍
6 jaar geleden
Wij kregen de echofoto mee op een usb stick, dus idd bij de hema af laten drukken. Zo kregen familie per post als aankondiging een echo toegestuurd. En met al dat thuiswerken hangt er leuk 1 aan mn beeldscherm.