Wat een mooie mensen zie ik hier en in mijn omgeving... echt voorbeelden, een inspiratie... En het lijkt of iedereen zo mooi al die ballen hoog heeft. Ik heb ook een kindje. Hij is bijna 1,5... Ben werkzaam in de Kinderopvang (34 uur i.v.m. de drukte) maar ik ben volledig opgebrand. Zoontje gaat 3 van de 4 dagen mee en 1 dag komt oma. De werkdruk is erg hoog, weinig personeel en op mijn werkplek heel veel negativiteit. Mijn man is altijd aan het werk waardoor de zorg overdag volledig op mij rust (later in de avond is papa er wel en in het weekend ook). Wanneer papa er wel is merk ik dat we niet op 1 lijn liggen qua omgang met de kleine man... Papa wil vooral plezier en gekkigheid. Heel ingewikkeld voor mij maar ook voor mijn zoon die dan ander gedrag vertoont. Ik zou graag een 2e kindje willen, net als jullie, maar weet niet eens of de basis die we nu hebben behouden kan blijven, mijn man en ik samen en mijn baan van 34 uur waar ik erg ongelukkig van word, ik zie het allemaal een beetje somber in zeg maar...
Maar hou wel zielsveel van mijn kleine man.
Meer mensen die op zijn?