195 Reacties

4 jaar geleden

22 april, ben ik 10+4 week.. man mag niet mee 😢

4 jaar geleden

6 april. dan ben ik 7+1.

4 jaar geleden

9 apr, ben dan 8+4. Tot nu toe mag mijn vriend wel mee

4 jaar geleden

Hai! Had um morgen maar helaas afgezegd. Heb t geluk nugget 2 weken geleden kunnen zien. Nu afwachten tot 11 12 weken!

4 jaar geleden

14 april ben dan 7+6. Helaas mag me vriend niet mee

4 jaar geleden

31 maart ben dan 7 weken en 3 dagen volgens mijn berekening.

4 jaar geleden

28 april en ben dan 11+4, man mag niet mee helaas. Ik vind het erg lang wachten hoor..

4 jaar geleden

10 april is mijn 1e echo en het is afwachten of mijn vriend mee mag. Ligt aan de richtlijnen die de overheid dan heeft. Hopelijk mag hij mee. Fingers crossed

4 jaar geleden

Ik heb 21 april mijn eerste echo dan ben ik 11+2 duurt nog lang helaas..maar wel weer een leuk vooruitzicht en na die echo ga ik het bekend maken

4 jaar geleden

6 april 8 weekjes heb er echt veel zin in. Man mag niet mee Hellaas.

4 jaar geleden

Ik krijg mijn eerst echo pas half mei (termijnecho) ivm corona.. zij gaven aan dat dit landelijke richtlijnen waren waar zij zich aan hielden.

4 jaar geleden

In de week van 13april, datum ligt nog ni vast, pas na mijn 2e bloedonderzoek maar zei al wel die week. Ik ga dan 7w plus enkele dagen zijn. Vriend mag niet mee, vind ik enorm balen.

4 jaar geleden

26-3 bij 7.1 :)

4 jaar geleden

Ik begrijp niet waarom hier zoveel verschil in zit of partners wel of niet mee mogen komen naar de afspraak. Ik woon in het noorden van Nederland waar het qua corona kog "relatief rustig" is maar bij mijn praktijk houden ze zich aan de geen partners mee.. Iets wat ik ontzettend naar vind, dat is niet hoe ik mijn 1e echo tijdens eerste zwangerschap had voorgesteld.. 😔

4 jaar geleden

Reactie op GinaB

Ik begrijp niet waarom hier zoveel verschil in zit of partners wel of niet ...
Nou inderdaad ! Zie ook heel veel verschil . Woon ook in het noorden en partner mag niet mee , plus pas echo tussen 10 en 12 weken

4 jaar geleden

Reactie op GinaB

Ik begrijp niet waarom hier zoveel verschil in zit of partners wel of niet ...
Vind het ook mega raar. Ze gaven aan dan als mijn man en ik beide 'gezond' zijn dan mag hij mee want een eerste echo is toch heel speciaal zei ze. Misschien ligt het aan per verloskundige?

4 jaar geleden

Mijn eerste echo zou met 8 weken op 2 april zijn. Is afgemeld.. ik moet wachten tot de medische 10 tot 12 weken echo zonder partner. Zelfs vroegere geslachtsechos doen ze niet. Fijn dat het bij jullie wel door mag gaan. Ik vond het verschrikkelijk toen ik het hoorde en nu denk ik het is niet anders, maar baal er enorm van. Dit is mijn eerste zwangerschap, had het anders voorgesteld. Maar ik denk ook maar, als het maar gezond is!!

4 jaar geleden

Ik mag pas bij de 11 weken echo komen! En tot nu toe ook zonder partner.. bij ons gaat de eerste echo niet door vanwege het Corona virus :( ik moet dus wachten tot 6 mei.. en dan zonder partner.. dit voor je eerste zwangerschap, echt heel jammer

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad (6w1d)! Gelukkig een kloppend hartje gezien (ik vond het zo spannend!) dus zooooo blij!!!! Ik wens jullie ook allemaal mooie echo's met prachtig kloppende hartjes ❤❤❤ Fijn dat je vriend mee mag want die van mij moest in de auto wachten helaas. Groetjes!!

4 jaar geleden

17 april dan 10+1