195 Reacties

4 jaar geleden

Dan heb je geluk zeg. Hier gaat geen enkele vroege echo door. Alleen de 10 en 20 weken echo wordt gedaan en zonder partner. Wij mogen volgende week dinsdag. Of eigenlijk ik 😉. Dan 10+3 weken

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo gehad 8+3. Ik vond het ook niet normaal spannend, was zo bang dat het niet goed zou zijn.. maar gelukkig alles is goed en het is er niet 1, maar zelfs 2😊 ben zo blij!! Bij mij mocht mijn partner wel mee, maar ik had een medische indicatie en moest naar het ziekenhuis, misschien dat daar wel verschil in zit🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Ik heb donderdag de tweede echo (eerste was rond 6 weken), nu ben ik 9+5. I ...
Ik moest om 1 uur, voor de eerste echo 9+2. Ze schat mij ook rond de 9 weken. Over 2 weken de termijn echo. Ik stond ook stijf van de spanning, tot aan tranen toe. Alles goed, hartje gezien. was fijn om te horen en zien Maar gewoon zeggen dat je knetter zenuwachtig bent , dat helpt heb ik gemerkt ☺

4 jaar geleden

Mijne is 28 april en dan ben ik bijna 11 weken.. en de intake zal telefonisch zijn 14 april 😔 en nee bij mijn echo mag er niemand mee pff

4 jaar geleden

Ik heb 20 april mijn eerste echo ben dan als het goed is 12+2, moe helaas ook alleen.. Wachten duurt echt laaaaaaang... Wil zo graag weten of het goed zit

4 jaar geleden

Reactie op Willieburg

Ik moest om 1 uur, voor de eerste echo 9+2. Ze schat mij ook rond de 9 weke ...
Ja dat geloof ik! Fijn dat je het hartje gehoord hebt, dat doet zeker goed! Ja dat zeg ik ook hoor. Moet dan ook gelijk alles laten prikken, ben daar ook echt doodsbang voor, maar dat weet ze al 🤭

4 jaar geleden

Ik heb vandaag eindelijk de 1ste echo gehad. Bleek verder dan gedacht, nu 10 + 3 weken. Mooi kindjes met alles erop en eraan en na een onzekere tijd (weinig kwaaltjes) toch fijn die bevestiging gehad te hebben.

4 jaar geleden

12 weken. 14 April. Kan niet wachten!!

4 jaar geleden

Ik heb morgenochtend de eerste echo, ik ben nu 7 weken en 5dgn. Ik vind super spannend, zeker omdat we er lang over hebben gedaan. De echo is in het ziekenhuis en mijn man mag gelukkig mee.