195 Reacties

4 jaar geleden

28 april en ben dan 11 weken. Mijn vriend mag niet mee. Ik woon ook in het noorden :(

4 jaar geleden

Ik zou vandaag mijn 1e echo en intake krijgen met 7+3 maar helaas afgebeld vanwege corona. Intake middels videobellen gedaan. Nu 1e echo pas met 11+3 op 20 april, zonder partner zoals ze nu dacht. Was wel even flink balen maar het is helaas niet anders.

4 jaar geleden

Ik heb de mijne 1 april in de avond, ben dan 7+5.. :) mijn man mag niet mee :( maar mag de pret niet drukken

4 jaar geleden

20 april, ik ben dan 9 weken en mijn man mag niet mee

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is met 8 weken mag op 8 april. Helaas mag bij onze verloskundige praktijk geen partner aanwezig zijn en moet me ook echt pas 5min voor tijd aanmelden. Het is dan echo, wegen, meten en nadien telefonisch contact hierover. Vind dit wel zuur dat m’n partner er niet bij kan zijn, maar begrijp het wel. Had me voorgenomen om alles te filmen (dat mocht) zodat we dit samen weer op nieuw kunnen beleven. Is natuurlijk met toestemming van de verloskundige. Dacht ook eerst aan FaceTime, alleen zo kunnen we alles nog een keer beleven😊

4 jaar geleden

Onze eerste echo staat donderdag gepland.. Ik ben dan volgens mijn eigen berekening 7+6, ben heel erg benieuwd!! Gelukkig gaat de echo wel door.. omdat het niet bekend is hoeveel weken ik precies ben. Mijn partner moet helaas thuis blijven.. Maar mogen wel video bellen! 😃

4 jaar geleden

Ik mag 8 april en ben dan 7+2. Mijn man mag helaas niet mee maar dit wist ik al.

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is komende vrijdag 🎉

4 jaar geleden

14 april!!! Dan ben ik denk ik 7 weken en een paar dagen. Zo spannend!!!

4 jaar geleden

22 april pas!! Ik kan niet wachten Dan ben ik 8.5 weken zwanger

4 jaar geleden

Hi!!! Ja heb er ook zin in, maar gelukkig kan ik me er momenteel bij neerleggen dat de eerste echo pas bij 10 weken zal zijn. Op 4 mei. Bij onze verloskundigepraktijk mogen er ook geen partners mee. Dat vind ik wel echt heeeeel jammer en mijn man nog meer! Gelukkig kunnen we nog wel videobellen!!! 😣

4 jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad. Ik was echt nerveus aangezien ik vorige keer en windei had. Ben 3 dagen terug gezet ik zou 7 weken zijn volgens de berekening maar vandaag 6+4. Wel en kloppend hartje dus super blij nu!

4 jaar geleden

Aanstaande woensdag normaal ben ik dan 7+3.. Normaal had ik hem volgende week maandag maar de vk waar ik bij ging sluit haar praktijk tot midden mei ivm de corona, zou dan pas rond 14-15 weken kunnen komen en vond dit toch wel heel lang. Gelukkig ergens een plekje vrij bij een andere vk :)

4 jaar geleden

15 april, dan ben ik 8 weken zwanger van mijn 2e kindje. Ik woon in Barendrecht, en ook ik mag geen partner meenemen. Echt heel jammer! Hopelijk is de corona ellende gauw voorbij en kunnen onze partners wel mee naar de volgende echo..

4 jaar geleden

Vandaag 2de écho gehad (door ivf en meerdere miskramen) ik ben vandaag 7w3d. Ons kleintje is 1cm03 en hartje ging mooi tekeer.

4 jaar geleden

Net mijn eerste echo gehad in t ziekenhuis en alles was goed 😊 ik heb met moeite een kloppend hartje gevonden. Mijn vent mocht helaas niet mee dus we hebben FaceTime aangezet. Na zolang proberen is het echt een groot geluk 🍀

4 jaar geleden

Morgen heeft mijn partner haar eerste echo maar helaas mag ik niet mee...

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is 30 april. Ik ben dan 10 weken zwanger. Normaal doen ze het vanaf 8 weken al, maar vanwege corona doen ze dat nu niet. Helaas mag mijn man niet mee.

4 jaar geleden

Onze eerste echo staat voor morgen gepland en mijn man mag ook niet mee. Dit vinden we echt zoooo jammer! We mogen wel Facetimen, maar ja het is niet hetzelfde... Mijn man werkt in de zeevaart dus hij had zo zijn best gedaan om te komen, nu is hij er en mag hij niet naar binnen😕

4 jaar geleden

Bij mijn vk worden alle eerste echo’s afgezegd.. ik vind dit zo jammer want ik wil het zo graag even zien, kijken of het hartje klopt, of het goed gaat etc! Wie heeft dit ook? Weet iemand een andere vk in Den Haag waar je nog wel een afspraak kan maken voor een eerste echo?