195 Reacties

4 jaar geleden

7 april mijn intake, word waarschijnlijk telefonisch gedaan, ben dan 8+3. 30 april pas eerste echo. Dan ben ik bijna 11+5. Weet niet of iemand mee mag nemen, dat hoor ik allemaal nog. 😔 eerste zwangerschap, dus erg jammer dat ik geen 8 weken echo heb.

4 jaar geleden

24 april mijn eerste echo. Dan ben ik 10 weken

4 jaar geleden

Reactie op Lapaza

Hoi! Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad (6w1d)! Gelukkig een kloppend ...
Woww gefeliciteerd! ❤️ echt leuk

4 jaar geleden

Net terug van eerste echo! Volgens internet berekening 7w+5d. Maar volgend echo 6w+6d. Hartje goed te horen. Wel niet veel te zien op de echo. Kleine spruit is nog maar 9mm groot.

4 jaar geleden

29 april mijn eerste echo mijn vriend mag gewoon mee. Dan ben ik 10,5 week

4 jaar geleden

Wij mogen donderdag gaan... we zijn dan nog maar 5 weken + 2 dagen.. maar door eerdere miskramen moet ik nu reeds gaan...

4 jaar geleden

15 april eerste echo. Ben dan 7+ weken Mega veel zin in maar wachten duurt zo lang. Lijkt langer te duren nu iedereen binnen moet blijven

4 jaar geleden

Ik wacht nog op telefoon van de VK voor het inplannen van een afspraak, vriend mag sowieso niet mee.. :(

4 jaar geleden

Ze willen bij ons nog geen afspraken inplannen, enkel noodgevallen... nu ongeveer 5 weken maar ik heb dus geen idee wanneer ik kan gaan en of m’n vriend mee mag.

4 jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad, echt een leuk moment... Ik werd ook heel emotioneel toen ik het hartje zag kloppen 🥺 Ik was eerst uitgerekend op 6 November (7w3d) maar vandaag door de echo door ietsje minder ver (6w4d). Ze zei dat het volgende keer kan nog veranderen dat het over een paar mm gaat. Genieten van jullie eerste echo’s 😍😍😍

4 jaar geleden

Vandaag gehoord dat ik pas eind april ka. Zou dan ongeveer 11 weken zijn.

4 jaar geleden

Ook zin in 6 april de eerste echo dan ben ik 7 weken. Klopt het dat echo om geslacht te bepalen vervalt ivm corona ?

4 jaar geleden

Reactie op Tanneej

9 apr, ben dan 8+4. Tot nu toe mag mijn vriend wel mee
Welke praktijk en plaats gaan jullie? .ik wil mijn man er zo graag bij hebben Na zoveel miskramen eindelijk dat we misschien een echo mee gaan maken na 5 jaar En dan zou hij die moeten missen :(

4 jaar geleden

5 mei pas dan ben ik 11 weken onderweg. Helaas waarschijnlijk zonder partner

4 jaar geleden

Helaas mag ik niet mee met mijn vrouw naar de 1e echo.. Zo vervelend na een dikke 3 jaar "proberen", ziekenhuistraject en 1 miskraam verder. Dus nu moet ik iets missen waar ik zo naar uit kijk! Maar goed, het is zoals het is. Belangrijkste is dat het kind straks gezond op de wereld komt. Ik woon trouwens in Brabant misschien dat het daarom niet mag en elders wel?

4 jaar geleden

6 April en ben dan 7+6, mijn vriend mag niet mee vind het zo spannend vorige keer bleek het een miskraam te zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Colet

5 mei pas dan ben ik 11 weken onderweg. Helaas waarschijnlijk zonder partne ...
Ga je zonder partner ervoor? Heel sterk en moedig !! Ik heb veel angst en zie er eigenlijk tegenop dat het allemaal anders gaat lopen

4 jaar geleden

7 april staat die gepland. Ik ben dan 6+4 🤰Reuze spannend! Alleen enorm vervelend dat mijn partner niet mee mag..

4 jaar geleden

3 april en ben dan precies 8 weken! Mocht helaas niet eerder 😞, erg spannend!

4 jaar geleden

16 april, 9 weekjes!! Heb er zoveel zin in. De dagen gaan me veelste langzaam nu