195 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb maandag m'n eerste echo (mits het afgebeld wordt), dan ben ik 7+1. Partner mag wel mee gelukkig! Ik ben best gespannen, hopelijk groeit alles goed!

4 jaar geleden

Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad... 5w+1 dag. Volgende week mag ik terug, ben dan 6+1 dag en dan zouden we een hartje moeten kunnen horen, wel alleen uiteraard. Ik mocht zo vroeg gaan wegens eerdere miskramen... zo gelukkig dat het goed gaat. Hopelijk blijft het zo.

4 jaar geleden

Kunnen jullie vertellen waar en bij welke praktijk jullie nog een echo hebben kunnen laten maken? Hier worden alleen nog maar termijnecho’s gegeven. Ben nu 8 weken zwanger.. Bedankt😃

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Kunnen jullie vertellen waar en bij welke praktijk jullie nog een echo hebb ...
ik kon bij mijn verloskundigepraktijk eerder terecht maar dit is omdat ik herhaalde miskramen heb gehad.

4 jaar geleden

Reactie op mmje

ik kon bij mijn verloskundigepraktijk eerder terecht maar dit is omdat ik h ...
Begrijpelijk! Hopelijk nu alles goed? Fijne zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Begrijpelijk! Hopelijk nu alles goed? Fijne zwangerschap.
Tot nu toe wel. Laatste missed abortion was met bijna 10 weken. Dus ik ben nog niet snel overtuigd. Maar deze echo met 7 weken zag er perfect uit.

4 jaar geleden

30 april ben dan 10 weken. Mn man mag ook niet mee. Is ons eerste kindje. Maar we gaan er iets moois van maken

4 jaar geleden

Ik heb pas 8 mei de termijnecho 😩 de vitaliteitsecho is geannuleerd. Heel ...
Hier t zelfde😟 pas eind mei...

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en heb pas eind mei de eerste echo.. de eerste afspraak begin mei telefonisch

4 jaar geleden

Ik ben vandaag pcies 7 wk. En heb donderdag 2 april m'n echo. Heel erg spannend. Ik ben 44 jr en onverwachts zwanger. Ben niet samen met de vader maar al wel 2 Jr gek op hem. Hij zit niet te wachten op een baby. Maar we hebben goede, emotionele gesprekken. Donderdag is voor mij echt belangrijk. Heb tussen m'n 2 kids namelijk miskraam gehad en daarvkwam ik achter toen bij 1e echo toen het hartje niet klopte. 13 jaar geleden overigens 😉. Het is mijn allermooiste wens om nog een x moeder te worden ❤️❤️❤️💪

4 jaar geleden

Reactie op Colet

5 mei pas dan ben ik 11 weken onderweg. Helaas waarschijnlijk zonder partne ...
Hi. Ik ga het zoals het nu eruit ziet ook alleen doen. Ben ook niet samen met de vader. Maar voel zoveel liefde ❤️ en wat een wonder.

4 jaar geleden

Ik krijg pas 4 mei de termijn echo. Ik ben dan 10w + 5dgn. Partner mag niet mee. Ik mag ook niet eerder langskomen, ondanks dat ik twee miskramen heb gehad. Ik woon in Brabant. Jammer, maar wel begrijpelijk. VK gaf aan dat ze landelijke richtlijnen volgen.

4 jaar geleden

7 april eerste echo. Ben dan 6 - 6,5 week. Tot zover mag mijn vriend mee.
Ik ook 7 april en ben dan ook 6w. Mijn vriend mag niet mee :-(

4 jaar geleden

Mijn 7/8 weken echo gaat niet door vanwege Corona , vind het zo jammer 😭

4 jaar geleden

Mijn eerste echo staat 9 april gepland. Ben dan ongeveer 9 weken zwanger. Helaas moet ik wel alleen

4 jaar geleden

6april op 7weken

4 jaar geleden

6 april. Dan ben ik 8 weken!

4 jaar geleden

8 april, ben dan 7+4 ongeveer. Man mag niet mee helaas

4 jaar geleden

28 april de eerste echo. Dan ben ik bijna 11 weken! Helaas vanwege Corona kan het niet eerder.

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is gecanceld ivm cornona maatregelen...ze doen hier alleen de medische echo's dat is met 10 weken pas en dan mag mn partner er ook niet bij zijn... wat fijn dat het bij jullie wel door mag gaan en nog met partner erbij ook! Ik ben behoorlijk teleurgesteld... dacht dat het een landelijke maatregel was maar dat is dus blijkbaar niet zo... maakt het nog zuurder 😅 #hormonen!! Geniet van dit mooie eerste moment samen!! ❤