195 Reacties

4 jaar geleden

Ik mag as maandag! Ben dan 7+6 dagen wel zonder partner

4 jaar geleden

Wij mogen dinsdag. Dan als het goed is 6 weken. Behoorlijke voorgeschiedenis dus hoop dat alles goed is.

4 jaar geleden

Ohw jaaa ik ben ook zo benieuwd!! 23-4 heb ik hem pas😱😱 duurt voor mijn gevoel zo lang nog! Maar goed achteraf gezien is het minder dan 4 weken gelukkig! Ik ben nu 5+2 😍😍

4 jaar geleden

Reactie op silvie2709

Kunnen jullie vertellen waar en bij welke praktijk jullie nog een echo hebb ...
Ik had gewoon nog een vroege echo afgelopen donderdag.. deze werd niet gecanceld! Was toen 7+3 weken.. 16 april heb ik de 12 weken echo..

4 jaar geleden

Vandaag 5 weken en mag pas 14 mei voor de eerste echo, zo lang wachten is niet leuk:(

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste echo, 8w ver. Ik ben zoo blij met dit klein boontje. 🥰🥰

4 jaar geleden

Vandaag de 1e echo gehad 🥰 7.1

4 jaar geleden

Eerste echo 2 weken geleden gehad ivm voorgeschiedenis. Mijn echo's gaan wel door gelukkig maar ipv wekelijks nu om de 2 weken. Eerste echo gehad met 6.3 weken en 6mm met hartslag. Morgen 2e echo. Hopelijk is alles nog goed en goed gegroeid

4 jaar geleden

Reactie op Trace

Eerste echo 2 weken geleden gehad ivm voorgeschiedenis. Mijn echo's gaan we ...
Ik moet alleen. Ziekenhuis is ook ver leeg. Moet bij gyno

4 jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo, en hoera, alles goed! Wel iets minder ver dan gedacht, 7,5 wk nu. Maar wat fijn zeg. Over vier weken termijnecho!

4 jaar geleden

Reactie op J86

Mijn eerste echo is gecanceld ivm cornona maatregelen...ze doen hier alleen ...
Het is ook een landelijke maatregel, maar sommige verloskundige praktijken gaan hier toch anders mee om. Hier in de gemeente heb ik 2 verschillende vk’s gebeld. Bij praktijk 1 mocht partner wel de eerste echo mee. Bij praktijk 2 mocht het niet. Die praktijk was dan ook absoluut niet blij met de regel van praktijk 1. Daardoor word een besluit van praktijk keuze genomen, op gevoelens en dat is dat iedereen toch liever kiest voor hun partner erbij te hebben. Maar ze op zo’n moment niet kiezen over welke praktijk ze zelf willen, of bijvoorbeeld altijd in gedachten hebben gehad. En natuurlijk veiligheid! Wij hebben gekozen voor de praktijk waar partner niet mee mag, hoe zuur dat ook is voor ons, en alle mama’s en papa’s to be..

4 jaar geleden

Ik mag 10 april. Ik ben dan 7wk6dgn

4 jaar geleden

Ik heb vanmiddag de eerste echo! Zo spannend! Man wacht op mij in de auto.

4 jaar geleden

Ik heb ook vanmiddag de 1e echo...🙏 Vriendlief wacht op mij in de auto... We gaan beeldbellen, zodat hij er toch live bij is.... Best zenuwachtig nu....😅

4 jaar geleden

Ik had normaal vandaag mijn eerste echo met 7 weken. Helaas is die afgezegd door dat Corona gedoe.. ze wou wel video consultatie doen, maar daar heb ik toch niks aan

4 jaar geleden

Ik heb volgende week dinsdag de 1e echo.. Ben dan volgens mijn berekening 9+5. Nog niks gehoord over dat het niet doorgaat. Wel een mail dat partner niet mee mag😅

4 jaar geleden

Ik had hem vorige week dinsdag toen was ik ook precies 7 weekjes, helaas mocht me partner niet mee maar zijn we gaan video bellen 😊

4 jaar geleden

Reactie op warishna

Ohw jaaa ik ben ook zo benieuwd!! 23-4 heb ik hem pas😱😱 duurt voor mijn g ...
Ik heb ook 24 april pas de eerste echo! Ben nu volgens de berekening 7+2 maar pff duurt echt lang en die onzekerheid of t dan goed zit! Heb af en toe wel buikkrampen en ontzettend moe. Succes!

4 jaar geleden

Gisteren eerste echo gehad, precies 7 weken en gelukkig alles goed! Helaas ook alleen moeten gaan, maar gelukkig kon hij meekijken dmv videobellen.

4 jaar geleden

Ik heb op 16 april mijn eerste echo , dan ben ik 9w + 4 , hier mag mn partner ook niet mee door het coronagebeuren😞