195 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen maandag met 6+1 week echo gehad in eerste instantie alleen vruchtzakje te zien bij inzoomen misschien in de hoek toch vruchtje te zien conform mijn aantal weken zwangerschap. Ik moet 14 april terug komen. Gynaecoloog gaf aan dat het goed kon gaan of mis kon gaan dat ze daar niks over kon zeggen maar dat het nog erg vroeg is en het dan vaker zo is dat ze helaas niet kan zeggen dat het een “vitale” zwangerschap is. Ze was erg aardig en ik zie het wel. Ik ben gewoon zwanger 🤰 tot het tegendeel wordt bewezen. Helaas geen echo mee. Maar bij mijn dochter was het precies zo en zei die gynaecoloog zelfs dat het zeker mis ging. 10 dagen later was bleek alles goed 😃

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en zou rond de 8+4 week moeten zijn. Eerst uitwendig echo gehad daar was alleen een leeg vruchtzak op te zien toen inwendig en ook daar kon ze geen embryo vinden. Ze zei dat de kans groot is dat dit niet goed afloopt, maar ze wil toch volgende week nog een echo maken in de hoop dat ik toch minder ver ben. Wat voel je je eigen ontzettend alleen op dat moment.. dan baal je extra erg dat je partner niet mee mag! Ik heb nu 7 april weer een afspraak staan. Ik voel me nog steeds echt zwanger maar ik durf niet al te veel te hopen bang dat als het toch niet goed is volgende week de klap extra hart aan komt.. word en zenuwslopende week.

3 jaar geleden

Wij hebben de echo 8 april gepland staan en dan ben ik 7 weken. Wij vinden het heel spannend

3 jaar geleden

Ik zou hem gisteren hebben, werd 1 uur van te voren afgebeld... maar ik wilde ondanks natuurlijk begrip te hebben vanwege het virus, wel een echo. Ik heb veel buikpijn en had wat bloed verloren. Toen is de verloskundige hier langs geweest, superlief! Omdat ik haar kende van de vorige zwangerschap, deed ze het zo. Alles goed! 8 weken en 1 dag !

3 jaar geleden

Ik gaf hier boven in de topic aan dat mijn man mee mocht. Helaas is dit nu ook nket meer geval door alle aangescherpte maatregelen.

3 jaar geleden

Reactie op Palinda

Ik had hem vorige week dinsdag toen was ik ook precies 7 weekjes, helaas mo ...
Had jij mondkapje op toen je naar zk ging? @palinda

3 jaar geleden

1 mei eerste echo, dan als het goed is 10+5. Helaas ook geen partner mee.

3 jaar geleden

Ik heb gister 3-4 mijn allereerste echo gehad. Ben 8+3 w nu. Alles is goed! Het zijn er twee!!!😊Zo blij, kan het nu pas echt geloven. Ik ben zwanger geworden via een ziekenhuis traject, dus moest op de fertiliteitsafdeling komen voor deze echo. Mijn vriend mocht gelukkig ook mee!

3 jaar geleden

Heb er al 3 gehad ivm medische indicatie. Moest na de laatste echo wachten tot 21 april, dan ben ik 11w4d voor de termijnecho. Zo spannend dat wachten!

3 jaar geleden

Ik pas 6 mei, ben dan 11 weken..

3 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo als ik volgens mijn eigen berekening 8 weken ben. A.s. maandag ochtend. Zin in 😍

3 jaar geleden

29 april partner mag niet mee helaas

3 jaar geleden

Ik lees allemaal berichten over echo’s maar bij mijn verloskundige wordt gezegd dat dit niet meer mag op het moment

3 jaar geleden

14 april en man mag gelukkig gewoon mee

3 jaar geleden

Reactie op Gwendoline

Ik heb op 16 april mijn eerste echo , dan ben ik 9w + 4 , hier mag mn partn ...
Ik heb m 23 april, dan ben ook precies 9+4. Vind jij t wachten ook zooo zwaar?

3 jaar geleden

En? Hoe is t gegaan?

3 jaar geleden

Hier pas 28 april eerste echo, dan ben ik als t goed is 11wk+1. Tegen die tijd bekijken ze even hoe het ervoor staat en of mn man dan al evt mee mag. Voor nu is het afwachten....

3 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

En? Hoe is t gegaan?
Bij mij? Goed!! Hartje klopte en was 1 dag minder ver dan ik dacht zei ze. Maar dat kan met 12 weken nog veranderen. Nu ben ik dan 6 weken en 6 dagen. Krijg de echo niet geupload...

3 jaar geleden

21 april en man mag helaas niet mee..

3 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

En? Hoe is t gegaan?
Het is gelukt!