195 Reacties

4 jaar geleden

Ik mag 14 april voor me eerste echo ipv 31 maart😔 ik zou dan 10 wkn zijn 🤗partner mag ook niet mee helaas

4 jaar geleden

Reactie op lisafrijn

Ik lees allemaal berichten over echo’s maar bij mijn verloskundige wordt ge ...
Het mag wel, maar de eerste intake/echo (vaak rond 7wk) wordt nu niet gedaan en is nu telefonisch. De termijnecho(tussen 10 en 12 wk)gaat wel door.

4 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Heb er al 3 gehad ivm medische indicatie. Moest na de laatste echo wachten ...
Ik heb er 2 gehad ivm medische indicatie ook idd en toevallig ook mee termijn echo op 21 april ik ben dan 11.5 ongeveer

4 jaar geleden

Hier 10 + 3 wk bij 1e echo op 17-4. Ook hier mag partner niet mee :(.. Komende dinsdag telefonische intake.

4 jaar geleden

Reactie op Trace

Ik heb er 2 gehad ivm medische indicatie ook idd en toevallig ook mee ter ...
Wauw ik ben dus ongeveer net zo ver als jou, grappig! Succes😘

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen dinsdag geweest idd ook alleen wij zijn nu 9 weken en wat bijzonder he zo n klein mensje in je buik

4 jaar geleden

O ik vind het zo spannend. Aankomende donderdag heb ik mijn eerste echo. Ben dan 9 weken volgens berekening. Ze wouden m’n echo eerst opschuiven ivm Corona. Maar heb aangegeven dan ik in de zorg werk. Wil graag weten of het goed is. Dan kan ik het op het werk kenbaar maken en kunnen ze hier rekening mee houden.

4 jaar geleden

Reactie op NSbabynovember

O ik vind het zo spannend. Aankomende donderdag heb ik mijn eerste echo. Be ...
Spannend!! Ik mag dinsdag voor mij eerste echo.. heel spannend.. ik ben dan 8 weken. Ivm icsi gaat mijn echo in het ziekenhuis wel door. Mijn vriend mag gelukkig ook mee! Hopelijk houden ze er op jou werk wel rekening mee.. ik werk zelf ook in de zorg, maar bij mij houden ze er geen rekening mee.. Veel succes en plezier donderdag! 🍀

4 jaar geleden

Ik heb straks mijn eerste echo, allen.. aaah en zo ontzettend zenuwachtig!

4 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Spannend!! Ik mag dinsdag voor mij eerste echo.. heel spannend.. ik ben dan ...
Wat een gelukje dat je vriend mee mag is hier in het ziekenhuis niet zo

4 jaar geleden

Ik heb 20 april dan ben ik 8w4d zou van te voren telefonisch contact word opgenomen maar verder weet nog niet of het verzet wordt of niet. En vgm zeggen ze liever alleen dan met partner. Maar me partner is echt een duivel waar ik nu al weet hij gaat ruzie maken om mee te gaan. hij zeg ik moet erbij zijn ik moet zien en voelen dat ik vader word

4 jaar geleden

Ik heb net een afspraak gemaakt voor dinsdag 14 april! Dan zal ik mijn intake hebben en mijn eerste echo. Ik moet alleen komen, maar mag wel videobellen met mijn man. Zo spannend ☺️

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo gehad en ben van 8 weken naar 7.4 gezet. Ik had ergens als verwacht dat mijn eisprong wat later was omdat het een tijdje duurde voor ik positief testte. Hartje klopte mooi dus we zijn helemaal blij. Volgende maand hebben we de termijn echo.

4 jaar geleden

Ik heb er laatst 1 gehad, vorige week woensdag. Was een leeg vruchtzakje, grote kans dat ik aanstaande donderdag meer zal zien! Clearblue twee weken geleden 1-2 weken aan dus zal nu rond de 5/6 weken zitten🥰

4 jaar geleden

Ik heb volgende week woensdag mijn elf weken echo! Zin in! ❤️

4 jaar geleden

Mijn intake was veranderd in video afspraak zonder echo. Nu heb ik ergens ander gebeld en mag ik vrijdag komen voor termijn echo. Ik ben dan 8+3. Heel erg spannend vooral omdat mijn oudste ook een hart probleemje had bij de geboorte

4 jaar geleden

Morgen mijn eerst echo. Ben dan zo 6+5 weken

4 jaar geleden

Aanstaande woensdag mijn eerste echo, ben dan 7+1. Man mag niet mee, maar daar ging ik van uit. Ben er een beetje emo om omdat we eindelijk een positieve hebben na 3 jaar wachten en de eerste ICSI. Ach ja, belangrijkste is dat alles goed is met de kleine.

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Wat een gelukje dat je vriend mee mag is hier in het ziekenhuis niet zo
Jaa, ze hebben gebeld en zolang we beide niet verkouden zijn mogen we samen komen.

4 jaar geleden

Ik heb donderdag de tweede echo (eerste was rond 6 weken), nu ben ik 9+5. Ik denk dat mijn partner niet mee mag, maar ben verschrikkelijk nerveus. Mn partner is heel positief, ik op zich ook, vooral omdat ik nog steeds vaker moe ben en mn buikje echt wel wat ronder wordt, maar ik merk dat ik het echt wel eng vind. Ben zo bang dat het mis is sinds de vorige echo. Moet me niet zo aanstellen, maar juist nu door alles om je heen, is positief blijven echt wel een dingetje... hoe is dat bij jullie? Hebben jullie dat ook?