111 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+4 en heb pas 14 april de echo.. Dan ben ik al bijna 10 weken:(

4 jaar geleden

Ik ben 4 weken en 3 dagen en ik moet over 3 weken terug bellen voor een afspraak voor de eerste echo. Ik denk dat we allemaal wat langer moeten wachten ivm de corona.

4 jaar geleden

Wellicht hebben ze dit een beetje uit voorzorg gedaan. Veel dingen kunnen natuurlijk niet doorgaan nu met Corona dus wellicht hopen ze dat het tegen die tijd weer gewoon door kan gaan.

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste termijnecho ook pas 21 april in verband met het Corona virus! Nog even wachten dus ☺️

4 jaar geleden

Ik ben 4 weken 6 dagen en 8 mei eerste gesprek en echo :) ze zeiden dat het de normale termijn was zo

4 jaar geleden

De mijne staat gepland op 9 april. Maar de secretaresse zei me , dat ze hoopt dat deze al zal mogen doorgaan. Dus het is nog even afwachten of deze al dan niet kan doorgaan.

4 jaar geleden

Ik ben 5+3. En vanmorgen gebeld dat ik 7 april mijn intake heb en pas 30 april eerste echo. Dan ben ik bijna 12 weken. Is nu zo ivm corona.

4 jaar geleden

Volgens mij is dat redelijk standaard, dan heb je je 11 weken echo. Ik heb mijn eerste echo als het allemaal doorgaat ivm corona vrijdag dan ben in 7 weken, maar vanwege eerdere miskraam dus dan ook al een echo.

4 jaar geleden

Oké ik ben dus niet enige, Rustig afwachten dan maar 😊

4 jaar geleden

In principe is het normaal om bij 10 weken pas een echo te hebben. Dat hadden wij ook de vorige keer. Omdat dat uitliep op een miskraam hebben we nu een echo bij 7 weken. Als er geen bijzonderheden zijn moet je voor vroegere echo’s (dan 10 weken) zelf betalen. Maar met het coronavirus is het natuurlijk maar de vraag of ze dat doen.

4 jaar geleden

Mijn vroege echo staat nog gepland op 27 maart, ik ben dan 7wk. Dit in verband met vruchtbaarheidstraject en eerdere miskraam. Hoop dat de afspraak wel door gaat, heb nog niks gehoord. Normaal is volgens mij bij 12 weken de eerste echo.

4 jaar geleden

Normaal gesproken is de eerste echo bij 8 weken inderdaad. Maar nu moeten we allemaal wachten. Helaas 😔

4 jaar geleden

Reactie op amber1994

De mijne staat gepland op 9 april. Maar de secretaresse zei me , dat ze hoo ...
En ik ben dan 8 + 3

4 jaar geleden

ik heb mijn eerste echo 6 april dan ben ik 7+1. ik loop al bij het zh vanwege ivf. door mn eerder miskraam krijg ik mn echo daardoor ook iets eerder dan dat ik hem kreeg met mn miskraam 8+6.

4 jaar geleden

Reactie op MR24

Mijn vroege echo staat nog gepland op 27 maart, ik ben dan 7wk. Dit in verb ...
Ik heb het precies gelijk jou. Ook op 27maart ben dan wel bijna 8weken. En dan terug op 8mei ..

4 jaar geleden

Ik heb volgende week donderdag een echo, ik ben dan tussen de 7 en de 9 weken zwanger.. heb een super onregelmatig cyclus dus vandaar dat mijn echo wel door gaat om de termijn vast te stellen.

4 jaar geleden

Mijn 1e echo staat gepland op 26 maart, ben dan 8 weken!

4 jaar geleden

Ik heb 23mrt 1e echo met 7+5 Deze stond al gepland en gaat vooralsnog door, helaas zonder partner. Vlugge echo en de rest gaat via de tel dan besproken worden. 14 april termijnecho plus intake van 60 min die gaat ook door met partner tot nu toe

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo en intake 17 april ben dan ongeveer 9w.

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb 30 maart 1e echo. Dat is ook een vroege echo met 7 weken ivm met een eerdere miskraam.