111 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb mn eerste echo op 3 april, en dat is ook zo rond 9 weken. 2 weken later heb ik dan de termijnecho. Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben, ik ben direct na de pil zwanger geworden! Dus hoopte eigenlijk op een eerdere echo

4 jaar geleden

Ik heb een eerste echo 10april, dat is ongev op 8 weken. Hopelijk met partner..

4 jaar geleden

Mijn vrouw is ook 4+6 wek3n zwanger. Wij hebben onze eerste echo woensdag 8 april.

4 jaar geleden

Ik wist op 14 februari dat ik zwanger was en kreeg ook pas mijn eerste echo op 19 maart. Dus overmorgen.. spannend!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 5+2, Eerste echo staat geplanned op 6 april. Als het tegen zit een snelle echo en de rest via de telefoon. Hopelijk blijft deze alsnog doorgaan ondanks alles.

4 jaar geleden

Ik ben sinds 1 febr zwanger 27 mrt intake en zou 31 mrt eerste echo krijgen. Maar vanwege het coronavirus word veel uitgesteld.

4 jaar geleden

Reactie op JeLo

Ik wist op 14 februari dat ik zwanger was en kreeg ook pas mijn eerste echo ...
Vind ik erg snel je bent dan nog niet eens of amper 6 weken. Bij ons kun je een vroege echo doen met 8weken.

4 jaar geleden

Reactie op Ladries

Ik ben 5+3. En vanmorgen gebeld dat ik 7 april mijn intake heb en pas 30 ap ...
Hoe kom je op 12 weken? Volgens mijn berekening ben je dan 8 weken en 3 dagen??

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+4 weken en heb 8 april eerste echo ben dan bijna 8 week

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Hoe kom je op 12 weken? Volgens mijn berekening ben je dan 8 weken en 3 dag ...
30 april? Ben ik dan 8 weken en 3 dagen?

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+2 weken en heb 2april eerste echo super spannend

4 jaar geleden

Ik ben nu 5wk+1 en heb vanmorgen de verloskundige gebeld om aan te melden. Heb donderdag 2 april telefonische intake en dan hoor ik wanneer de 1e echo word gepland.

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+4 en 8 april de 1e echo.

4 jaar geleden

Ik krijg 27 maartmijn eerste echo, dan 8w 3d. Helaas mag me man niet mee.. :(

4 jaar geleden

Reactie op Ladries

30 april? Ben ik dan 8 weken en 3 dagen?
😅las het verkeerd.

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

😅las het verkeerd.
Oh haha geen probleem. Ik heb dan wel me intake. Maar geloof geen echo dan hoor. Maar ga het wel eens navragen. Want wil graag eerder een echo 🙈. Ook vanwege mijn situatie enzo.

4 jaar geleden

Ik ben 5w5d en 17-04 1e echo

4 jaar geleden

Vandaag 1e echo gehad. 4 weken ongv als het goed is. Over 3 weken weer. Dan hopelijk een kloppend hartje te zien! Zo blij dat mn man meemocht

4 jaar geleden

Hier worden alle vitaliteitsecho’s tussen de 8-9 weken afgelast.. hier dus pas een eerste echo met 10-11 weken. Echt super klote vind ik dat

4 jaar geleden

In principe is het normaal om bij 10 weken pas een echo te hebben. Dat hadd ...
Nee hoor. De meeste verloskundigen bieden standaard een echo met 8-9 weken aan. Hier ook bij alle 3 de zwangerschappen