111 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ladries

Oh haha geen probleem. Ik heb dan wel me intake. Maar geloof geen echo dan ...
Zou het dan in ieder geval vragen. Wat is je situatie als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Ik ben nu 5 WK+ 1 dag, heb op 11 april de eerste echo! 3e zwangerschap, heb al 2 meiden

4 jaar geleden

Ik ben nu 4,5 week zwanger zojuist de vk gesproken door het beleid met het coronavirus is de vroege echo er uitgehaald ik kan ook pas voor mijn eerste echo terecht op 29 april. Erg balen

4 jaar geleden

Bij ons is de 1e echo afgezegd. Zucht wat jammer. Begrijpelijk. Maar nu moeten we nkg langer wachten. En ik zit al zo in onzekerheid door dat virus. Wat wordt er veel van ons zelfvertrouwen gevraagd. Wat zullen we sterke en krachtige kindjes krijgen!!! 💪

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo 1 april met 7wk4dgn, ook ivm miskraam in januari, eerder dan anderen. Maar ook wel onwijs spannend. Manlief mag wss niet mee, maar dat nemen we voor lief ❤️. Overmacht

4 jaar geleden

Reactie op Ashley24michael

Ik ben nu 6+2 weken en heb 2april eerste echo super spannend
Wat leuk, hier ook 2 April eerste echo!

4 jaar geleden

Eindelijk het goede nieuws gekregen dat ik 22 april heen mag voor mijn termijnecho bij 10+ weken! 🎉

4 jaar geleden

Reactie op Linkiepinkie

Bij ons is de 1e echo afgezegd. Zucht wat jammer. Begrijpelijk. Maar nu moe ...
Ik zou eigenlijk a.s. maandag echo hebben in het ziekenhuis, maar is ook geannuleerd. Mag nu een afspraak bij de verloskundige hier in het dorp.

4 jaar geleden

Ik ben nu 6wk + 3 dagen. Ik heb 31 maart mijn eerste echo en voor nu mag mijn vriend gewoon mee. Het is ons eerste kindje 🥰

4 jaar geleden

Met 5w6d een leeg vruchtzakje vorige week donderdag, en vanmorgen zagen en hoorden we een prachtige hartslag 😍 ze vond het er perfect uit zien!

4 jaar geleden

Reactie op Evs90

Met 5w6d een leeg vruchtzakje vorige week donderdag, en vanmorgen zagen en ...
Wat goed!! Geniet ervan

4 jaar geleden

Hi allemaal, ik ben net gebeld door de vk dat onze eerste echo van 2 april niet doorgaat en dat we moeten wachten tot de 2e echo die 23 april pas gepland staat. Ik ben rond de 10/11 weken. Weten jullie of je ergens anders wel alsnog een echo kan doen?

4 jaar geleden

Reactie op Annie014

Hi allemaal, ik ben net gebeld door de vk dat onze eerste echo van 2 april ...
Correctie: 23 april ben ik 10/11 weken

4 jaar geleden

Net gebeld door de verloskundige dat vroege echo niet door gaat ben nu 6+4, nu afwachten wanneer de termijn echo wordt gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Baby0907

Ik heb mijn eerste echo 1 april met 7wk4dgn, ook ivm miskraam in januari, e ...
Hier ook op 1 april maar waarom mag je man niet mee?

4 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Hier ook op 1 april maar waarom mag je man niet mee?
Corona voorzorg... :( staat op de site.. hoe ver ben jij dan?

4 jaar geleden

Ik ben vandaag voor een eerste echo (6 wk + 2dg) in het ZH geweest (heb medische indicatie daarom direct bij Gyn) Vriend is gewoon meegeweest en dit was nog geen probleem, gelukkig! Alles zag er goed uit. Zelfs al een mooie hartslag gezien! We zijn er helemaal stil van. Wat een wonder!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag voor een eerste echo (6 wk + 2dg) in het ZH geweest (heb me ...
Wat goed!!! Gefeliciteerd!! Heb je geen echofotootje?

4 jaar geleden

Ik ben vandaag voor een eerste echo (6 wk + 2dg) in het ZH geweest (heb me ...
Gefeliciteerd🍼🍼

4 jaar geleden

Dat is jammer, ik heb een medische indicatie. Heb al 2 echo's gehad. De berkening zegt dat ik al 6w6d ben maar op de echo's blijkt een week minder.