111 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden gister onze eerste echo en we mochten extra vroeg. Vorige keer h ...
Gefeliciteerd 🥰

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo pas 24 april (ondanks eerdere miskraam) de 8 en 12 weken worden samen getrokken dus een echo op 10/11 weken. Een week eerder zou ik pas 9w+6 en dan konden ze nog geen termijnecho vaststellen! Nog een weekje langer wachten! 😔

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb mijn eerste echo pas 24 april (ondanks eerdere miskraam) de 8 en 12 ...
Ik heb ook mijn eerste echo pas 24 april (op 10/11 weken)! Na drie miskramen vind ik het best lastig om zo lang op de echo te wachten😞

4 jaar geleden

Ik heb ook mijn eerste echo pas 24 april (op 10/11 weken)! Na drie miskrame ...
Ik ook de 24e... ben dan ruim 10 weken.. de andere afspraak gaan ze telefonisch doen... Spannend allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Ik ook de 24e... ben dan ruim 10 weken.. de andere afspraak gaan ze telefo ...
Hoe laat? Ik heb het om 14.15 uur😊

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Ik ook de 24e... ben dan ruim 10 weken.. de andere afspraak gaan ze telefo ...
Ja ik ook!! Ik ben om 14.20 aan de beurt!! Kan niet wachten. De 27e heb ik telefonisch de intake! 🙃

4 jaar geleden

Nee hoor. De meeste verloskundigen bieden standaard een echo met 8-9 weken ...
Bij onze praktijk ook ja. Met de eerste intake. Laten ze gelijk echo maken. Super fijn vind ik dat. Dus intake echo en dan paar weken later termijn echo. Ik mag 3 april voor intake.

4 jaar geleden

Ik zou 2 april 1ste echo hebben. Gaat niet meer door ivm. Corona. Word helemaal gek. Nu nog zeker een maand in spanning zitten

4 jaar geleden

Ik heb een tussentijdse afspraak gemaakt bij een pret echobureau. Heb donderdag mijn eerste echo gehad met 6 weken en vind 4 weken wachten te lang omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Dus voor wie niet kan wachten is dat misschien een optie 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Amber22

Ik heb een tussentijdse afspraak gemaakt bij een pret echobureau. Heb donde ...
Voor zover ik heb begrepen, geld het nu ook voor pretecho bureaus. iig bij mij in de buurt.

4 jaar geleden

mijn verloskundige vertelde mij dat alle echopraktijken (ziekenhuizen, verloskundige en pretechocentra) dezelfde regels hanteren in heel Nederland om ook concurrentie tegen te gaan. Dit zijn gewoon noodzakelijke maatregelen. Dus alleen met een medische indicatie een vroege echo en anders wachten tot termijnecho. En partners mogen niet mee naar binnen. Ik weet ook dat verloskundigen het nu allemaal super druk hebben. Het kan dus best dat je enkele dagen vantevoren pas gebeld wordt met deze mededeling.

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Voor zover ik heb begrepen, geld het nu ook voor pretecho bureaus. iig bij ...
Oh jammer, ja hier kan het dus nog wel. Misschien ook niet bij alle hoor dat weet ik niet. Hoop in ieder geval dat dit gedoe allemaal snel voorbij is, misschien dat je je echo dan alsnog eerder kan krijgen tegelijk met je intake 🍀😊

4 jaar geleden

22 april de 1e echo! Zonder mijn man😢😢 echt verschrikkelijk! Ben dan 10.5 week..

4 jaar geleden

Ik heb pas 24 april mijn eerste echo. Dan ben ik 10/11 weken zwanger
Ik net zo! En dan zonder manlief😢

4 jaar geleden

Ik ook pas 23 april en zit nu denken ze op 6,5 week. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk en met een echo geeft het iets meer zekerheid. Ik had hem graag eerder gehad

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Ik zou 2 april 1ste echo hebben. Gaat niet meer door ivm. Corona. Word hele ...
Och wat vervelend zeg. Ik voel echt met je mee

4 jaar geleden

Reactie op November20

Och wat vervelend zeg. Ik voel echt met je mee
Lief van je😘

4 jaar geleden

Ik mag ook pas 7 mei ben dan 10 weken ook gelijk Intake wel erg jammer maar beter voor veiligheid hoop dat dan partner mee mag ik hoop het echt

4 jaar geleden

Ik in week 8 op 17 april.

4 jaar geleden

Alles goed!❤️ hartje zien kloppen en de afmetingen komen overeen met zwangerschapsduur (icsi traject) zo blij!!