Eerste echo

Nvdm
5 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik heb even een vraagje, ik ben nu ruim 4 weken en heb pas 6 mei mijn eerste echo, zijn er meerdere die het zo laat pas hebben? Wel hebben we begin april het eerste gesprek bij de verloskundige.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
111 reacties
S R
4 maanden geleden
Reactie op Evs90
Met 5w6d een leeg vruchtzakje vorige week donderdag, en vanmorgen zagen en hoorden we een prachtige hartslag 😍 ze vond het er perfect uit zien!
Wauw! Bij mij hebben ze (6 weken) een kloppend hartje gezien.. alleen mag ik pas na 12 weken luisteren omdat dit anders schadelijk is voor de baby.....
  • Rapporteren
babyvanons
4 maanden geleden
Vandaag eerste echo gehad 7+1, en alles is goed. Hartje was duidelijk te zien en heb het ook al gehoord !🥰 zo opgelucht over 4 weekjes de termijnecho
  • Rapporteren
eses2020
4 maanden geleden
Reactie op babyvanons
Vandaag eerste echo gehad 7+1, en alles is goed. Hartje was duidelijk te zien en heb het ook al gehoord !🥰 zo opgelucht over 4 weekjes de termijnecho
Hoe kan het dat de echo wel door ging bij jullie?😊
  • Rapporteren
babyvanons
4 maanden geleden
Reactie op eses2020
Hoe kan het dat de echo wel door ging bij jullie?😊
Ik woon in België, ik weet niet of het er mee te maken heeft.. maar mijn gynaecoloog die zei dat alle echo’s gewoon door moeten gaan daar. Enkel wel zonder partner.
  • Rapporteren
Stolp2019
4 maanden geleden
Reactie op Amber22
Ik heb een tussentijdse afspraak gemaakt bij een pret echobureau. Heb donderdag mijn eerste echo gehad met 6 weken en vind 4 weken wachten te lang omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Dus voor wie niet kan wachten is dat misschien een optie 🍀
Hoi Amber, uit welke regio kom je? Hier doen ze nergens meer pretecho’s...
  • Rapporteren
dasksideofpink
4 maanden geleden
Net gebeld door het ziekenhuis, moet ook alleen komen (stond ook al op de website) en ga meteen naar de gynaecoloog ipv alleen een echo, maar het gaat gelukkig nog wel door
  • Rapporteren
Amber22
4 maanden geleden
Reactie op Stolp2019
Hoi Amber, uit welke regio kom je? Hier doen ze nergens meer pretecho’s...
Regio tiel
  • Rapporteren
Happymom83
4 maanden geleden
Ik ben nu 6.4 weken ik heb as donderdag de eerste echo. Normaal gesproken heb ik dat in het zkh (medisch) maar nu wouden ze dat lieverd niet als ik geen klachten had. Heb een dame in de omgeving benaderd en die wil het wel doen!
  • Rapporteren