99 Reacties

4 jaar geleden

Dan mag je nog van geluk spreken.. Nu 6 weken en mijn eerste echo staat pas voor half mei gepland.

4 jaar geleden

Hoi, nee ik heb hem morgen avond! Alleen m'n man mag niet mee. Ben wel blij dat ik wel kan!

4 jaar geleden

Ja helaas hier vanmorgen een telefonische intale gehad in plaats van mijn geplande echo😪 ik moet nu helaas ook wachten tot 16 april duurt echt nog zo lang pff

4 jaar geleden

Ik ben donderdag 7.5 en de mijne gaat gewoon door, wel hoor ik het heel veel zo balen en vervelend sterkte met wachten erg lastig.

4 jaar geleden

Ik moet nog afgebeld worden. Al wel een mail gehad dat het niet doorgaat. Balen he! Je bent al zo onzeker of alles wel goed gaat/is. En dan moet je nog langer wachten😥

4 jaar geleden

Inderdaad balen🥺! En 15-04 lijkt dan nog zo ver weg! Ik heb morgen de eerste echo, dan ben ik ook ruim 7wkn.. Vanochtend ben ik gebeld dat mijn man niet mee mag, maar de echo wel doorgaat (en de verdere intake). Nu in de middag een algemene mail van de vk-praktijk gehad dat de echo's bij de intake niet doorgaan en de intake telefonisch wordt gedaan. Ik ben zelf niet meer gebeld. Ga me een beetje van de domme houden en morgen gewoon naar de afspraak in de hoop dat tie doorgaat... 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Bernardine

Hoi, nee ik heb hem morgen avond! Alleen m'n man mag niet mee. Ben wel bli ...
Ben zeker blij voor je. Maar vind het wel erg raar aangezien ze zeggen dat de richtlijnen voor heel nederland geldt .

4 jaar geleden

Hier ook afgezegd, nu tot 16-4 wachten ik ben dan 10+2wk

4 jaar geleden

Ik heb echo 3 april en die gaat gewoon door

4 jaar geleden

Welke provincie wonen jullie?

4 jaar geleden

Welke provincie wonen jullie?
Ik in Gelderland

4 jaar geleden

Ik heb ‘m morgen met 7 + 4. Super spannend. Hoop niet dat ie morgen nog op allerlaatst wordt afgebeld.

4 jaar geleden

Ah, wat een teleurstelling, maar uiteindelijk misschien maar even de beste beslissing ivm de gezondheid van jezelf!! Maar snap je teleurstelling. Ik heb as donderdag m’n eerste echo in het ziekenhuis, na 15 pogingen (uit eindelijk natuurlijk zwanger / wel HSG gehad) zwanger dus ik krijg 2 vroegere echo’s, vandaag 5+6, om te checken of alles oke is en het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Wel heel benieuwd of er naar aanleiding van vanavond (persconferentie) nog veranderingen in komen.

4 jaar geleden

Ik heb donderdag de eerste echo. Ben dan 6+3. Onze vorige zwangerschap eindigde in een stil geboorte met 30 weken, de afgelopen 2 weken constant gevloeid en ik slik verschillende medicijnen dus ik sta onder strenge controle. Vorige week nog gebeld en afspraak gaat door. Man mag ook mee. Moeten naar UMCG voor de echo

4 jaar geleden

Ja ik ook afgebeld morgen 8 weken en nu 9/4 eerste afpraak

4 jaar geleden

Vanmiddag werd ook ik helaas afgebeld. Nu 7 weken zwanger en we hadden de 1e echo volgende week gepland. Nu verplaatst naar 14-04. Helaas maar wel begrijpelijk.

4 jaar geleden

11 mei mag ik pas komen voor de eerste echo heb alle praktijken gebeld om eerder te kunne maar de regels zijn verscherpt

4 jaar geleden

Ik mag ook pas 2 weken later voor mijn eerste echo komen.. ipv bij 8 weken moet ik nu komen bij 10 weken pff niet leuk..

4 jaar geleden

Wij ook, donderdag gaat niet meer door nu 6 april. Vanmorgen mocht mijn vriend nog mee aangezien de regels tot 6 april gelden, nu mag hij vast niet meer mee.

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Ben zeker blij voor je. Maar vind het wel erg raar aangezien ze zeggen dat ...
Ja ik vind het ook heel gek. Mijn verloskundige zegt dat het algmene afspraken zijn met Nederlandse verloskundige verenigingen. Maarja....of iedereen er zich ook aan houdt is de vraag natuurlijk.