99 Reacties

4 jaar geleden

Hier t zelfde, ben aan t wachten tot 21 april voor de eerste termijn echo🙁😊

4 jaar geleden

Reactie op Baby202103

Weet iemand een vk in de buurt van Nijmegen waar ze wel echos afnemen?
Ik kom ook uit Nijmegen en heb alles en iedereen al gebeld. Vandaar dat ik morgen naar Leeuwarden ga. Vanaf 6 april kan je naar Jan de Koning in Ochten. 25 euro voor een vroege pretecho.

4 jaar geleden

Jeetje, ik heb de afspraak 1 april staan, maar staat dus nog steeds!

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Ik kom ook uit Nijmegen en heb alles en iedereen al gebeld. Vandaar dat ik ...
Oke bedankt. Heel veel succes!!

4 jaar geleden

Mijn afspraak is net verzet. Ipv in de kliniek in Geel is het bij de Gynae zelf. Ipv s'middags is het s'morgens, partner mag nogsteeds niet mee. 🤞

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo dinsdag(7 wk + 4 dagen) gepland staan. Vanmiddag een mailtje gehad dat ik wel mag komen ivm meerdere miskramen. Mijn man mag niet mee helaas. Maar begrijp het wel

4 jaar geleden

Reactie op Baby202103

Weet iemand een vk in de buurt van Nijmegen waar ze wel echos afnemen?
Ik heb 14 april een afspraak in Druten. Ben dan precies 8 weken. Misschien kan je daar proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Baby202103

Weet iemand een vk in de buurt van Nijmegen waar ze wel echos afnemen?
Ik ga morgen in Geldermalsen met 7+5.

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Ik ga morgen in Geldermalsen met 7+5.
Voor een pretecho?

4 jaar geleden

Ik ben helaas ook afgebeld vandaag. Keek er zo naar uit.. Nu 18 april pas 😞 Geduld is een schone zaak......

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Ik kom ook uit Nijmegen en heb alles en iedereen al gebeld. Vandaar dat ik ...
Waar in Leeuwarden als ik vragen mag?☺️ veel plezier morgen!

4 jaar geleden

Reactie op SHvV

Ik heb 17 april een afspraak staan. Hopelijk gaat deze door! Wat ontzette ...
Precies wat ik ook vind. Ik snap het hele beleid best wel en een echo met 6 weken is ook niet noodzakelijk. Maar je kunt zwangeren ook niet laten lopen tot 12 weken voordat je bevestiging hebt dat alles goed gaat. Ik had zelf de vorige zwangerschap een goede echo met kloppend hartje bij 6+3 dagen (had al 2 maand geen menstruatie gehad en direct zwanger na stoppen met de pil, dus geen idee hoever in was). Met 9 weken was het hartje gestopt en had ik een missed abortion. Bij mij kwam het ook niet zelf opgang. Heb je nu in dit geval pas met 12 weken je eerste echo ben je alweer zoveel weken verder 😞 Ik mag door de miskraam nu wel weer een vroege echo vrijdag, maar ik vind dat ze alle vrouwen met 8 en 11/12 weken zouden moeten echoën 🤷🏽‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Voor een pretecho?
Nee een vitaliteit echo

4 jaar geleden

Reactie op LJ1990

Waar in Leeuwarden als ik vragen mag?☺️ veel plezier morgen!
Dank je wel! Bij Piepklein, nav een tip in dit topic. :-)

4 jaar geleden

Reactie op Uitgerekend07-11-20

Nee een vitaliteit echo
Veel plezier!!

4 jaar geleden

Hoi, hier ook afgebeld en veranderd in video consult. Dus wel een afspraak maar zonder echo😒 geen idee ook nog wanneer ik wel een echo krijg nu

4 jaar geleden

Reactie op Esje888

Veel plezier!!
Dank je wel! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden of alles goed is 😊

4 jaar geleden

Lieve allemaal, Ik begrijp dat het ontzettend vervelend is als (pret)echo's worden afgezegd of uitgesteld. Wel wil ik jullie erop wijzen dat dit met een reden gebeurt, namelijk de verspreiding van het coronavirus verminderen. Het wordt afgezegd voor jullie eigen veiligheid en gezondheid én voor die van de ouderen en zwakkeren in onze samenleving. Ik raad jullie aan om de adviezen van het RIVM écht op te volgen. Hierin hebben we een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Voor jezelf en de rest van Nederland. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het echt ontzettend rot is en daar mogen jullie ook echt flink om balen, boos worden, huilen en schreeuwen. Maar het is écht voor de veiligheid. Om deze reden zal ik dit topic sluiten. Jullie kunnen een nieuw topic openen om jullie gevoelens over het afzeggen te bespreken. Heel veel sterkte en liefs!