145 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook, nergens last van! Alleen wat misselijk in de avond maar verder niks!

4 jaar geleden

Hallo DVB28, ik ben ook voor de eerste keer zwanger en ben ongeveer even ver als u. Heb morgen een bloedtest dus hoop dat alles oke is want ben wel redelijk zenuwachtig

4 jaar geleden

Hier ook eerste keer zwanger. 5weken+3 vandaag. Heel erg spannend! Momenteel nog geen serieuze klachten.

4 jaar geleden

Hoiii! Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger voor de eerste keer en vandaag precies 8 weken! Kwaaltjes verschillen per dag, soms misselijk en wat krampjes en behoorlijk pijnlijke tepels..☺️

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger en de laatste 3 dagen heel misselijk, gevoel van overgeven enzo. Hoop dat dit weggaat. En ook eerste keer zwanger.

4 jaar geleden

Juich niet te vroeg, ik ben nu 7 en 4 dagen. Met misselijkheid en erg snel moe.. Het komt nog.. 😉 Voor mij ook de eerste keer. Gister de echo gehad. Helemaal blij dat ik een kloppend hartje zag 🥰

4 jaar geleden

Hoi hoi, hier ook de eerste keer. 5+4 vandaag. Geen kwaaltjes, soms ben ik gewoon op zoek naar iets. Enige wat ik duidelijk vind zijn wat darmkrampen en extreem droge handen. Succes met je zwangerschap!

4 jaar geleden

He allemaal, hier ook voor de eerste keer zwanger. Netals jij 4.5 (denk ik). Ik heb een wat opgeblazen gevoel maar verder nog weinig klachten. Is die bloedtest standaard in België? Niet in NL toch?

4 jaar geleden

Jippie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben er toevallig net vanmorgen achtergekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen! Zó spannend!

4 jaar geleden

2 e zwangerschap bijna 6 weken veel krampjes en pijnlijke tepels

4 jaar geleden

Hier ook voor de eerste keer zwanger en even ver als jij. Ik heb serieus wat buikkrampen (ms pijn) al een hele week en soms vlagen van misselijkheid (1keer al echt moeten overgeven), veel winderigheid en opgespannen buik. Maar dat valt wel mee allemaal. Dat bevestigt dat ik zwanger ben ^^

4 jaar geleden

Hier ook voor de eerste keer zwanger. 5+3. Geen kwaaltjes, behalve wat steekjes en krampjes in de buik.

4 jaar geleden

Hier 6+3 zwanger van 1e kindje. Heb al een tijdje echt pijnlijke tepels en ontzettend moe. Verder valt het nog mee moet ik zeggen

4 jaar geleden

Hoii. Ik ben ook voor de eerste keer zwanger. Ben nu bijna negen weken. Heb soms last van m'n borsten en als ik sochtends niet gelijk eet dan word ik wel misselijk dus heb sowieso wat naast m'n bed staan. Verder ben ik weinig misselijk. Alleen wel heel erg moe

4 jaar geleden

Ik ben nu 8/9 weken en ben voor eerst zwanger. Ik heb erg last van misselijkheid en heel erg moe. Ze zijn hier erg voorzichtig vanwege corona. Daarom heb ik maandag pas een telefonische intanke en dan pas bij de 10 weken echo. Mn vriend mag er ook niet bij zijn. Wat ik zelf best erg vind en nog spannender.

4 jaar geleden

Hallo , ik ben ook voor de eerste keer zwanger nu 7+1 week. Ik heb eigenlijk op het moment last van alle kwaaltjes die er te vinden zijn, maat dat mag de pret niet drukken.

4 jaar geleden

Ook voor het eerst zwanger. Nu 6+3. Sinds het begin veel last van mijn borsten. Daarnaast heb ik sinds deze week last van misselijkheid, maar zolang ik elke 2 uur iets lichts eet is het nog onder controle. Aantal dagen geleden ook hele hevige buikpijn gehad waarvoor spoed echo. Gelukkig geen bbz, maar een kleine bloeding die de baarmoeder prikkelde. Ik probeer er zoveel mogelijk van de tegenieten, maar blijft spannend die eerste weken!

4 jaar geleden

Ook mijn eerste keer zwanger. Ben nu 8 weken. Misselijkheid wordt erger voornamelijk 's avonds. Als ik alleen al aan gekookte groenten denk draait mijn maag om. Gelukkig nog niet overgegeven. Verder pijnlijke borsten, steken in onderbuik en moe.. 1e echo helaas afgezegd vanwege corona

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben ook voor de eerste keer zwanger. 8+1 vandaag. Ik had voor mijn NOD al last van mijn borsten. Nu met vlagen misselijk en eigenlijk de hele dag door. Ook ben ik wel moe en soms wat lichte steken in mijn buik. Verder mag ik niet klagen!😁

4 jaar geleden

Reactie op Elske

Ook mijn eerste keer zwanger. Ben nu 8 weken. Misselijkheid wordt erger vo ...
Ohja en ik heb het zoooo koud, heel raar...