145 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger voor de 1e keer. Ben nu 5 dagen + 1 dag. Ik heb eigelijk geen kwaaltjes qua misselijkheid of geen eetlust. alleen gevoelige borsten en onwijze last van mn buik. Buikkrampen en opgeblazen gevoel en een zeurende pijn onder in mn buik hebben jullie dat ook??? Ik heb 16 april mn echo duurt echt lang haha! Gefeliciteerd iedereen.

4 jaar geleden

Reactie op 30dg

Ik ben ook zwanger voor de 1e keer. Ben nu 5 dagen + 1 dag. Ik heb eigelijk ...
Exact dezelfde symptomen hier, ook 1e echo pas die week v paasmaandag (datum staat nog niet vast). Die buikpijn heb ik al een week (4w+4 nu) en enerveert norm.

4 jaar geleden

4/5 weken zwanger hier! Last van super pijnlijke borsten, en moodswitches! Maar goed we doen het graag voor ze 😂 Gefeliciteerd voor alle dames die ook in verwachting zijn 🥰🤰🏼

4 jaar geleden

Reactie op LFM96

Hier ook eerste zwangerschap. Ongepland maar zeer welkom! 😍 Ben nu 7+5 en ...
Hoi! Ik ben ook voor het eerst zwanger! 🥰 7+3 en ik herken de menstruatie achtige pijn , fijn om te lezen dat ik hier niet alleen in ben. Wanneer heb jij je echo? Ik 2 april! 🤗

4 jaar geleden

Ik voor het eerst zwanger nu 6 weken! Geniet er van maar ook heel onzeker en bang. De kwaaltjes beginnen nu een beetje bij mij misselijk en weinig eetlust en geur verandering af en toe wat steekjes in me buik maar ik ben al heel blij dat ik zwanger mag zijn

4 jaar geleden

Ik ben ook voor het eerst zwanger 4+3😍, echt super blij🤰🏼! Ik heb al vanaf voor m’n nod een vieze ijzersmaak en veel dingen smaken me niet meer. Verder opgeblazen buik, rommelde darmen en gevoelige borsten. Vinden jullie het ook zo lang duren voor de eerste echo, ik heb hem 14april. Liefs

4 jaar geleden

Reactie op palm001

Ik ben ook voor het eerst zwanger 4+3😍, echt super blij🤰🏼! Ik heb al van ...
Ik vind het ook zo lang duren! Ik heb hem zelfs pas 7 mei.. (ben 4wk en 4 dagen)

4 jaar geleden

Eerste keer zwanger en nu 5 weken en 5 dagen. :) vooral heelerg last van pijnlijke tepels en veel honger verder gaat het wel prima. Zo benieuwd naar de eerste echo!!! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Flora96

Eerste keer zwanger en nu 5 weken en 5 dagen. :) vooral heelerg last van pi ...
Gefeliciteerd super leuk je bent precies even ver als ik en het is ook ons eerste kindje haha de honger is vervelend hea en die tepels niet te doen haha zo grappig om te lezen we zijn ook zo benieuwd naar de eerste echo😁

4 jaar geleden

Reactie op AD0706

Ik vind het ook zo lang duren! Ik heb hem zelfs pas 7 mei.. (ben 4wk en 4 ...
Oh dat is helemaal lang! Dan lopen we echt op een dag na gelijk, leuk!

4 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Heeyy allemaal, Hier ook eerste keer zwanger nu 6+2 dagen. In het begin ve ...
Hi gefeliciteerd en gefeliciteerd aan alle zwangeren. Ik ben nu ook 6+2 dagen en mag ook 14 april bij vk eerste echo zolang nog kan niet wachten tot het tijd is om te gaan gewoon om te weten of alles goed is met de kleine

4 jaar geleden

Gefeliciteerd super leuk je bent precies even ver als ik en het is ook ons ...
Oh super leuk!! Ook gefeliciteerd 😊 pff niet te doen die honger haha. Wanneer eerste echo? Wij 14 april dus nog ff!

4 jaar geleden

Hoi! Precies 8 weken zwanger. Ben al 5 weken misselijk, waarvan de laatste 2 echt extreem. Heb zetpillen gehad om een beetje eten/drinken te kunnen binnen houden, maar vooral pillen zoals de foliumzuur komen er direct weer uit 😭 Verder flink gevoelige borsten, heb normaal 70E, maar is ineens veels te klein. Dus nu ik toch thuis zit door de misselijkheid maar even geen bh aan 😅

4 jaar geleden

Hier ook eerste keer :) Vanaf het begin een cupmaat gegroeid, en ik was erg vermoeid in week 4 en 5. Vanaf week 6 weinig klachten, alleen wat misselijk als ik niks eet in de ochtend.

4 jaar geleden

Grappig om te lezen dat er toch veel overeenkomt met elkaar. Zelf heb ik 7 april mijn eerst echo, echt heel benieuwd.

4 jaar geleden

Reactie op Flora96

Oh super leuk!! Ook gefeliciteerd 😊 pff niet te doen die honger haha. Wann ...
Dankjewel 😁 wij hebben 16 april de eerste echo duurt zo lang pff wil zo graag weten of alles goed zit ben ook nog helemaal niet misselijk ofz heb het 1 keer gehad en daarna niet meer hihi ook wel beter hoor haha ben jij wel al misselijk geweest?

4 jaar geleden

Mijn eerste keer ook, 5+2. Vooral heel erg moe. Borsten soms wat hard / gevoelig en af te toe pijn aan de banden. En moet echt op tijd eten, anders misselijk 8 april eerste echo🥰

4 jaar geleden

Dankjewel 😁 wij hebben 16 april de eerste echo duurt zo lang pff wil zo gr ...
Spannend!!! Willen wij ook idd😌 ik heb het in het begin toen ik het nog niet wist gehad misselijk maar nu echt helemaal niet.

4 jaar geleden

Ook mijn eerste zwangerschap (8 weken nu) , had vandaag mijn eerste echo en alles zag er goed uit🤗. Helemaal happy en manlief keek via WhatsApp mee, toch nog samen 🥰

4 jaar geleden

Reactie op ja96b

Mijn eerste keer ook, 5+2. Vooral heel erg moe. Borsten soms wat hard / gev ...
Ik ben ook 5+2 😊 en eerste keer!