145 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 6 +2 eerste zwangerschap en ik heb soms wel krampen en zere borsten en veeeeeel plassen verder gaat t goed ben maandag begonnen voor moeders voor moeders

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Exact dezelfde symptomen hier, ook 1e echo pas die week v paasmaandag (datu ...
Maakt me best wel onzeker. Heb jij dat ook? Heb wel de verloskundige gesproken en die zegt dat het er bij hoort maar voor mezelf voel je ieder dingetje haha

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+ 5 dagen zwanger. Best wel last van buikkrampen, misselijkheid komt en gaat. Merk dat ik soms echt super trek krijg en moet dan gelijk eten, helpt tegen de misselijkheid! Dit is ook mijn eerste keer en vind het allemaal best wel heel erg spannend🤗

4 jaar geleden

Beetje rare vraag, maar ik ben 21 en al mijn vriendinnen zijn jonger dus die snappen niet echt wat ik nu voel enzo. Zijn er mis mensen die in een app willen? Zou ik wel leuk vinden. Om dingen in te delen enzo. Ik woon zelf vlakbij amsterdam dus als iemand vlakbij amsterdam woont

4 jaar geleden

Reactie op onbekend1998

Beetje rare vraag, maar ik ben 21 en al mijn vriendinnen zijn jonger dus di ...
Ik ben niet zo jong als dat jij bent en woon meer richting Alkmaar. Maar goed, voor mij ook de eerste en ook noord Holland! Ook allemaal nieuwe gevoelens en ervaringen. Ik hoor het wel😉

4 jaar geleden

Reactie op Anni86

Ik ben niet zo jong als dat jij bent en woon meer richting Alkmaar. Maar go ...
Ik maak wel even een nieuwe topic aan maar lijkt me erg leuk

4 jaar geleden

Reactie op EmmaJM

Ik ben ook 5+2 😊 en eerste keer!
Wat leuk! Wanneer echo?

4 jaar geleden

Hii gefeliciteerd met jullie zwangerschap iedereen!🥰 Ook de eerste keer zwanger voor mij!🙈 Ik ben nu 5 weken en 1 dag. Voornamelijk last van super gevoelige borsten, vermoeidheid en soms krampen. Zoo zenuwslopend dat mijn eerste echo pas 20 april is.. wil zo graag weten hoe het daar binnen gaat en wat er allemaal gebeurt.

4 jaar geleden

Dit is ook mijn eerste keer. Ik ben nu 8 weken en de klachten worden wat minder. Ik was erg moe, emotioneel en een beetje misselijk. Pijnlijke borsten ook, krampen en ‘harde buiken’. Als ik ontspande werd dat trouwens wel minder net als de misselijkheid. Nu die kwaaltjes voorbij lijken krijg ik ineens steken in mijn borst en vooral mijn tepels. Schijnt erbij te horen, ik ben benieuwd wat er allemaal nog komt!

4 jaar geleden

Haai meiden, ik ben nu 6 weken + 5 .. Ik heb last van menstuatie krampen en steekjes onderin de buik, ik ben 25 jaar en dit is mijn 1e zwangerschap 7 april heb ik mijn 1e echo... Ik maak me alleen wel zorgen! Wat is jullie ervaring? Of herkenbaar?

4 jaar geleden

Hi! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Voor ons is het ook de eerste zwangerschap, ontzettend blij , alleen in deze tijd zo gek. 15 april telefonische intake en 29 april eerste echo dan ben ik 10 weken. Wel wat symptomen , moe, rommelige buik, gevoelige borsten en soms klein beetje misselijk maar niet heel erg.

4 jaar geleden

Reactie op ja96b

Wat leuk! Wanneer echo?
Dat weet ik nog niet precies, wss als ik 12 weken ben! Ik lees dat iedereen al meteen een datum heeft, maar ik krijg eerst een aanmeldingsgesprek en dan pas maken we een afspraak, gaat veel langzamer. 🙂 Maar ik maak me er biet druk om.

4 jaar geleden

Hi! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Voor ons is het ook de eerst ...
Rommelige buik heb ik dus ook echt veel last van. Zo’n borrelig gevoel ( weet niet hoe ik het moet beschrijven 😅) en de geluiden hoor en voel ik ook echt. Is dat normaal tijdens zwangerschap?!

4 jaar geleden

Hoi, voor mij ook de eerste keer en nu 7 weken zwanger. Sinds begin van deze week heel erg misselijk en wordt met de dag erger...

4 jaar geleden

Reactie op Melissa03-24

Rommelige buik heb ik dus ook echt veel last van. Zo’n borrelig gevoel ( we ...
Daar heb ik dus ook best veel last van..en soms van die behoorlijk aanwezig buikkrampen..

4 jaar geleden

Reactie op 30dg

Maakt me best wel onzeker. Heb jij dat ook? Heb wel de verloskundige gespro ...
Maakt mij ook onzeker. Heb elke dag schrik dat er iets misloopt :( had niet gedacht dat ik zo een zwangerschap zou starten. Hopelijk heb ik nu de komende 8 maanden daar geen last van

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van mijn eerste, nu 5+3. Ik heb mijn eerste echo pas met 11 weken op 4 mei

4 jaar geleden

Hoi hoi, dit is ook mijn eerste keer. Ben vandaag 6 weken en de gevoeligheid van mn borsten is echt vreselijk😅 verder misselijk met vlagen maar vooral onzeker en bang dat het misgaat

4 jaar geleden

Allemaal gefeliciteerd!😊 Ik ben ook voor het eerst zwanger en nu zo’n 6-7 weken (onregelmatige cyclus). Ik herken veel van de kwaaltjes wel maar vooral vermoeidheid heeft de overhand😅. Ik moet ook flink mijn best doen mijn spanning over of alles wel goed gaat een beetje los te laten, hopelijk wordt dit na de eerst echo op 23 april beter..

4 jaar geleden

Reactie op Oktober23

Ik ben ook zwanger van mijn eerste, nu 5+3. Ik heb mijn eerste echo pas met ...
Ik ook! 5+3 van de eerste. En 4 mei de eerste echo.