145 Reacties

4 jaar geleden

En wat is dat dat je om 6 uur ‘s ochtends klaar wakker bent? Hebben meer mensen dat?

4 jaar geleden

En wat is dat dat je om 6 uur ‘s ochtends klaar wakker bent? Hebben meer me ...
Jup, goedemorgen haha :).

4 jaar geleden

Jaa ik ben ook voor de eerste keer zwanger! woensdag getest. Ik ben 5 weken🤗 Hebben jullie het je omgeving al verteld? Ik krijg de eerste Afspr bij de verloskundige telefonisch dus geen eerste echo ivm Corona😕 pas met 13 weken een echo.. jullie?

4 jaar geleden

En wat is dat dat je om 6 uur ‘s ochtends klaar wakker bent? Hebben meer me ...
Haha gelukkig ben ik niet de enige! Pfff! Voor m’n werk moet ik er 6.45 uit, maar ben vaak al rond 6.00 wakker!

4 jaar geleden

Reactie op Klavertje25

Haai meiden, ik ben nu 6 weken + 5 .. Ik heb last van menstuatie krampen en ...
Ik heb ook enorme krampen steeds, bang dat ik alsnog ongesteld word want zo voelt het. Maar ook erg pijnlijke borsten en heel moe. 7 april al de eerste echo? Wat fijn! Ik krijg hem pas eind mei ivm Corona...😢 moet nog zo lang wachten ...

4 jaar geleden

Haha fijn dat er nog meer mensen zo vroeg wakker zijn, morning dan maar :-)

4 jaar geleden

@Jenneke28 gefeliciteerd ook! Ik heb het een vriendin, mijn zus en mijn moeder verteld. Ben heelll slecht in het bewaren van “geheimen” en vind dit te groot en bijzonder om alleen met mijn vriend te delen (blijft een man, ook heel blij maar ik krijg logischerwijs niet op alle kleine vrouwendingen een even enthousiaste reactie haha). Mijn echt is 8 april, dan ben ik 7 weken. Heb eind jan m’n spiraal verwijderd en nog niet echt zicht op m’n cyclus en om die reden krijg ik volgens de verloskundige een “medische” (en dus vroege/ alleen maar blij) echo. Als het door kan gaan natuurlijk! Het is geduld hebben en maar gewoon vertrouwen op je lichaam en alle (zwanger) signalen die je doorkrijgt

4 jaar geleden

En wat is dat dat je om 6 uur ‘s ochtends klaar wakker bent? Hebben meer me ...
Ik word helaas al rond 4 uur wakker🙃. Ik moet dan wat eten..

4 jaar geleden

En wat is dat dat je om 6 uur ‘s ochtends klaar wakker bent? Hebben meer me ...
Ik ben ook vaak al vroeg wakker en kom dan ook echt niet makkelijk meer terug in slaap.

4 jaar geleden

Hallo allemaal. Ik ben ook zwanger van m’n eerste kindje. Ben nu volgens berekening 7+2. En 9 april eerste echo. Zal dan 9 weken zwanger zijn. Ik krijg al echt een buikje. Jullie dan?

4 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Hier 7+4 wk. Hele rommelige buik, soms steekjes, beetje moe, gevoelige borsten en wat ik hier vaker lees, zo'n aangespannen buik. Man zegt soms dat ik een lekker humeurtje heb, maar neee totaal niet toch 😂. 7 april een telefonische intake en dan 17 april eerste echo. Vind t zo lang duren allemaal! Slecht in wachten ook...

4 jaar geleden

Hoi, ik ben ook voor het eerst zwanger. Nu 5 weken, gelukkig nog geen kwaaltjes. Vanochtend de test gedaan, ligt nu nog stuiterend wakker van blijdschap maar ook whaa het is nu nog zo pril, en wat gaat er een hoop veranderen! Ik vind het maar spannend allemaal en jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Bdj

Gefeliciteerd allemaal!!! Ik ben ook voor het eerst zwanger, vandaag 5+1, h ...
Hier nu 5+5 zwanger😇 totaal geen kwaaltjes. Heb 6 mei de eerste echo😇 zo spannend allemaal.

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Hier nu 5+5 zwanger😇 totaal geen kwaaltjes. Heb 6 mei de eerste echo😇 zo ...
Lang wachten hè op de echo?! Ik ben zo benieuwd 🤗

4 jaar geleden

Wat heerlijk en enorm spannend zo allemaal! Ik herken dat enorm Linda_adnil. Heb 2 nachten soort van niet kunnen slapen, zo excited! @NSbabynovember leuk dat je al een buikje krijgt!! Ik nog niet maar ben ook minder ver (5+4 denk ik). Wel opgeblazen gevoel haha @libou92 gefeliciteerd ook! Aftellen en geduld maar (moeilijk, snap ik!) Mijn vriend gaf gister voorzichtig aan dat ik wel heel hyper ben en snel “on edge” dus denk ook dat mijn humeur wat beweeglijk is 🙈 Het liefst zouden we natuurlijk eerste echo, eerste echte bewijs meteen na test hebben allemaal! 😊

4 jaar geleden

Hoi! Gefeliciteerd. Ik ben ook voor de eerste keer zwanger. Ik had meteen last van misselijkheid, duizeligheid, vermoeidheid en buikkrampjes. Ik ben nu 8 weken zwanger. 6 april 1e echo. Ik merk dat ik heel verdrietig ben dat ik er alleen naartoe moet en dat ik mijn familie het niet in persoon kan gaan vertellen ivm corona.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, na 3 mislukte IUI pogingen toch op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Nu 1e keer zwanger, 5+4, en erg moe, maar toch vroeg wakker door droge keel en te moeten plassen. 😆 Verder nog veel boeren en winden. De zure maag is het ergst, maar nog niet misselijk. 17 april de 1e echo.

4 jaar geleden

Wat heerlijk en enorm spannend zo allemaal! Ik herken dat enorm Linda_adnil ...
Jij ook gefeliciteerd! Ben er bijna klaar voor om mn moodswings toe te geven haha. Soms slaan die (achter af natuurlijk) echt nergens op 😂.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, ben ook voor de eerste keer zwanger nu 6 weken en 2 dagen maar heb al 3 weken last van ochtendmisselijkheid.. wat hele dag aanhoudt.. en sinds gister is het heel heftig dat ik zelfs begin te denken door al me klachten dat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb.. dus vandaag contact opnemen met me verloskundige en hopelijk mag ik een echo maken in deze chaos tijd zodat me zorgen weg genomen kunnen worden of bevestigd juist..

4 jaar geleden

Word elke dag standaard tussen 7 en 8 wakker terwijl ik echt een uitslaper was altijd haha en ook zijn mijn borsten al 1 cupmaat gegroeid en heel gevoelig.. en ben dus pas 6 weken en 2 dagen..