6 Reacties

2 jaar geleden

Wij nodigen de familie van mijn man en mijzelf uit. Ik heb een ballonnenboog met versieringen en een nijntje taart besteld. Ook hadden we van de week de cakesmash fotoshoot gedaan en de foto’s zijn om op te vreten! 😍

2 jaar geleden

Hier ook een Smash cake besteld en word het ook thuis gevierd. Ballonnen en helium worden zelf geblazen 🤭

2 jaar geleden

Wij hangen slingers op en maken zelf een koemelkvrije taart waar ze van kan gaan genieten. We hebben 9 mensen uitgenodigd en die komen zodra ze wakker wordt van haar ochtendslaapje. Vanwege de drukte wil ik het niet te groot voor haar maken. De dag erop is ze echt jarig en heb ik wel een vrije dag opgenomen. Afhankelijk van het weer lekker samen naar de speeltuin of iets.

2 jaar geleden

22 oktober cake smash. En de 30e vrienden en de kinderen komen vanaf smiddags. Op z'n eigen echte verjaardag de opa's en oma's

2 jaar geleden

Hier al druk er mee bezig, taart is al besteld, outfit is al binnen gelijk maar 2 verschillende gedaan voor als ze vies word van haar mega taart. Verder heb ik thema Nijntje en alles is echt roze roze van bestek tot aan de vlaggen je kunt zo gek maar niet bedenken. Hou het lekker met een klein clubje bij me thuis.

2 jaar geleden

Ik heb net 3 vd4 Houten speelgoed besteld bij Lidl voor zijn verjaardag. Links onder was uitverkocht.