8 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet het ook nog echt niet. 🙈

2 jaar geleden

Wij geven een fietsje en nog paar andere kleine dingen en hebben dingen van zoef zoef gevraagd wilde een keukentje maar debk dat ze er bog iets te jong voor is

2 jaar geleden

Deze loopfiets krijgt hij van mijn ouders.. verder heb ik een lijstje via www.lijstje.nl gemaakt voor de rest van de visite( denk aan puzzels, boekjes, potloden, verf, blokken etc) Van ons krijgt hij als het aan papa ligt een elektrische bestuurbare auto waar hij zelf in kan zitten😅..

2 jaar geleden

Wij geven een loopfietsen van trybike aan onze dochter. Van haar ene opa en oma krijgt ze een ‘binnen’ schommel en van familie die dichtbij staat, die geven met zijn allen een speelhuisje voor in de tuin. Daar heeft ze van het voorjaar/zomer weer wat aan! Wij wilde niet honderd verschillende vtech dingen 🙈

2 jaar geleden

Heb inmiddels een loopfiets binnen, haar vader haalt voor haar een autostoeltje, mijn ouders een kleding pakket en de rest van de familie mocht het zelf weten. Zelf wil ik nog een ballenbak aanschaffen.

2 jaar geleden

Volgens mij zijn hier al 2 topics over geopend. Daar kun je ook heel veel inspiratie uit halen😊

2 jaar geleden

Wij geven deze