9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben toevallig 2 weken geleden voor het eerst gevlogen met ons zoontje van 19 maanden. Genoeg nieuw speelgoed meenemen en wij hadden ook van die zoute stengeltjes waar die op kon knabbelen. Dit kreeg die allemaal pas in het vliegtuig. Moest 2,5 uur vliegen en geen enkel moment een huilend of verveeld kind gehad.

2 jaar geleden

Oh..welk resort heb je? Ik ben druk op zoek :)

2 jaar geleden

Reactie op Lynnm

Oh..welk resort heb je? Ik ben druk op zoek :)
Chrystal waterworld resort en spa in Belek

2 jaar geleden

Ik wil ook op vakantie.. Maar zit toch te denken om Spanje te doen. Is kort en dan zit ik ook niet te rommelen aan zijn slaapjes. Ben benieuwd hoe jullie t doen met de slaapjes.. mijne heeft tot nu toe alleen in zijn eigen bed geslapen ook niet in de auto ofz om in slaap te vallen.. dus durf eigenlijk niet verder te gaan

2 jaar geleden

Reactie op annedanix

Wij hebben toevallig 2 weken geleden voor het eerst gevlogen met ons zoontj ...
Bleef hij gewoon rustig zitten in jet vliegtuig of moest hij opstaan?

2 jaar geleden

Ik zit ook te denken hoe we dat gaan doen me zoontje speelt niet eens met speelgoed😏

2 jaar geleden

Wij zijn vorige maand naar Turkije geweest met onze kleine man van 1,5. 🥰 Ik had verschillende kleine cadeautjes gekocht voor de vliegreis, zoals een klein kleurboekje omdat hij dat graag doet, kleine autootjes en beestjes. Dus iets waar je dochtertje intresse in heeft zou ik zeker meenemen 😁 En snacks waar hij van houd, zoals maischips en knijpfruit. Gelukkig heeft hij 1.5 uur van de vlucht geslapen en was hij derest lekker aan het spelen bij me op schoot en aan het kletsen met de mensen om ons heen. Ging super goed Wat ik had meegenomen voor in het resort en achteraf heel blij mee was: -Eigen rietjes bekers, zodat ik die kon vullen met water en sapjes zodat hij altijd wat had. - Een bestekset voor hem want dan hadden ze niet bij ons op het resort. - Zonnebril en zonnehoed , in NL wilde hij het nooit op, maar daar wel! -Zakjes kunstvoeding van nutrilon, ( hij drinkt graag nog een fles voor het slapen) ipv zo'n grote pot. En vooral, probeer zo relaxt mogelijk te zijn, dat voelen die kleintjes zo goed aan! Het komt allemaal goed. Fijne vakantie alvast 🥰

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Wij zijn vorige maand naar Turkije geweest met onze kleine man van 1,5. 🥰 ...
Bedankt voor alle tips! Mag ik vragen waar je de zakjes nutrilon vandaan hebt? Ik kan alleen zakjes nutrilon 1 vinden.. niet van de dreumesmelk.

2 jaar geleden

Reactie op HannaRoos

Bedankt voor alle tips! Mag ik vragen waar je de zakjes nutrilon vandaan h ...
Klopt inderdaad, ze hebben alleen nummer 1. Maar het is vooral commercieel dat ze opvolgmelk hebben, in 1 zit alles 😁 Mijn zoontje krijgt thuis gewoon koemelk, maar omdat dat niet makkelijk is op vakantie hadden we de zakjes poeder 😊