81 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben nu 7+2 weken zwanger en precies zoals jij ook zegt, de ene keer super onzeker bij elk krampje aan het googelen en de andere keer zoooo gelukkig dat ik/we dit mogen gaan meemaken. Ik denk dat die onzekerheid erbij hoort, maar laten we proberen er vooral van te genieten!❤

4 jaar geleden

Ook mijn eerste zwangerschap. Veel kwaaltjes nu al. Ben bijna 9 weken, maar ben extreem misselijk en dit verschilt per dag. Verder gaat het goed en het wondertje groeit goed

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zat net te twijfelen, is het gek als ik een topic plaats waarbij ik zeg dat ik het maar raar vind dat er iets in me groeit.. Hahaha. Hier na 5jr proberen, IUI en IVF nu 7wk zwanger. Heel blij, maar ook zeker onzeker hoor! Gek idee.. ;) Aan de ene kant wil je er nu al veel van houden en aan de andere kant heb je in je achterhoofd dat het nog mis kan gaan..

4 jaar geleden

Dit is mijn 4e zwangerschap waarvan 1 vol dragen. Volgende week vrijdag de 1e echo en word heel onzeker door de eerdere miskramen. Als het fout gaat kan je er niets aan doen om het te voorkomen. Pak je rust en Google niet te veel. Kijk per dag en leef naar de eerste echo toe :) elke keer als je onzeker bent afleiding zoeken. Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. Hoop zo dat alles goed gaat deze zwangerschap en ik 8 maanden kan genieten en mag bevallen van een gezond broertje of zusje voor me dochtertje van 1 jaar. Fijne zwangerschap en wees positief

4 jaar geleden

Dit is voor mij ook mijn eerste zwangerschap. Ongepland maar zeker welkom. Kwam er achter dat ik 4wkn en 3 dagen ofzo was en ben vandaag precies 7 weken en de kwaaltjes worden nu wel erger, vooral de misselijkheid is echt verschrikkelijk. Maar ik probeer er alsnog van te genieten. ❤️ 31 maart de eerste echo en ben best zenuwachtig!

4 jaar geleden

Ook ik heb mijn eerste zwangerschap ben nu 6+6, vindt het inderdaad allemaal heel onwerkelijk nog 😁, probeer het ook maar over me heen te laten komen.

4 jaar geleden

Voor mij ook de eerste. Ik moet zeggen dat ik ook erg bang word van alle verhalen over miskramen. Ik probeer er van te genieten maar als ik even iets niet voel raak ik toch lichtjes in paniek

4 jaar geleden

Voor mij ook de eerste keer, nu 5w 🥰. We zijn dolgelukkig:). Ik vind het ook een heel gek idee dat er een baby in m'n buik groeit😉. Ik merk ook dat ik door de verhalen over mk onzeker wordt. We zijn heel blij, maar houden ergens ook in ons achterhoofd dat er nog steeds iets mis kan gaan. Ik heb wel wat kwaaltjes, maar gelukkig niet zo veel. Voornamelijk last van m'n borsten, nu al iets wat lijkt op bandenpijn en wat geobstipeerd🙈 niet misselijk gelukkig (even afkloppen ;) ) Ben blij als we de eerste echo hebben gehad. Duurt nog wel even 17 april ben dan 9w

4 jaar geleden

Reactie op Evelyne89

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zat net te twijfelen, is het gek als ...
Wauw! Wat bijzonder. Hier na 2jaar en ISCI zwanger. Ik deel het gevoel, zo gék dat het nu echt zo is..

4 jaar geleden

Reactie op Evelyne89

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zat net te twijfelen, is het gek als ...
Herkenbaar! Onze eerste zwangerschap. Ongepland, maar erg gewenst! Het lijkt me zo heerlijk om online kleertjes te bestellen etc., maar het beste is om zolang mogelijk te wachten. Zo spannend het nog mis kan gaan. Dus voor nu zoek ik ook zoveel mogelijk afleiding en ik ga na 12 weken helemaal los met ALLES haha!

4 jaar geleden

Ook mijn eerste zwangerschap, 6+4. Mijn echo zou 2 april zijn, is afgebeld. Ze doen geen vroegtijdige echos meer.. Nu wachten tot na 10 weken.. ik keek enorm naar de echo uit, om te weten of er echt iets zit waarvan een hartje klopt. Merk dat ik super onzeker wordt van alle verhalen maar ook nu met de corona tijd, echt genieten lukt niet helemaal.. ik had week 4 en 5 last van enorme moeheid en gegroeide pijnlijke borsten. Inmiddels geen last meer van, beetje moe. Dat maakt me ook bezorgd, terwijl het niets hoeft te zeggen..

4 jaar geleden

Ook mijn eerste zwangerschap; nu 5 weken! Gestopt met de pil en direct raak.. ik ging er van uit dat wel eventjes zou duren; dus vooralsnog een grote verrassing! Ik heb af en toe wat kwaaltjes, en in het begin veel last van duizeligheid maar dat kwam denk ik omdat ik direct gestopt ben met het roken.. super moeilijk, maar voor een goed doel ♡ en maak me ook wel eens zorgen of bepaalde dingen normaal zijn.. lees vaak dingen terug hier wel terug en dat stelt mij toch wel gerust..

4 jaar geleden

Hallo allemaal, hier ook de eerste! Nu 5 weken denk ik, lastig omdat ik een cyclus van 34 dagen heb. Vorige week op mij NOD positief getest en ik kon het gewoon niet geloven! Nu na een week ben ik aan het idee gewend en kan niet wachten tot de eerste echo! Maar bij ons is de 8-9 wkn echo geschrapt ivm corona. Dus nog even wachten tot de echo en dus zeker weten dat er iets in mijn buik groeit.

4 jaar geleden

Hoi, hier ook de eerste zwangerschap, niet helemaal gepland maar zeker welkom, maar het is echt onwerkelijk allemaal nog. Door hele heftige krampen heb ik nu 2 echo's gehad, en zit nu op 6 weken. Volgende week dus mijn 3e echo. Ik heb wel echt veel last van kwaaltjes, hele heftige buikkrampen, misselijk en overgeven en pijnlijke borsten maar die zijn het minst erg. Door de hevige buikkrampen wel echt super ongerust geweest, maar zaterdag nacht in het zkh bleek alles prima in orde met het vruchtje, en nu dus afwachten tot volgende week. Verder ben ik er nog niet teveel mee bezig omdat er nog van alles kan gebeuren, en genieten... tsja ene moment zeker wel maar momenten van buikkrampen en spugen even wat minder 😉

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben nu 5+3 zwanger en het is af en toe wel onwerkelijk dat er iets in mij groeit.. Ik wil er heel graag van genieten, maar ik ben ook best bang dat het nog mis kan gaan. We waren vanaf augustus bezig, dus het was af en toe best vervelend dat wachten.. terwijl iedereen om ons heen zwanger leek te zijn.. Maar ik ben me er ook enorm bewust van dat sommigen er nog veel langer over doen!!

4 jaar geleden

Hier ook 1e zwangerschap. Vind het ook onwerkelijk dat er een mensje in mij groeit. Ik ben ook wel onzeker en hoop dat alles goed gaat. 1e echo op 9 april, dus wacht in spanning.af

4 jaar geleden

Hier ook eerste zwangerschap. Wel onzeker omdat hier de eerste echo niet door gaat. Gelukkig vind de 12 weken echo al bij 10 weken plaats! Vind het onwerkelijk zolang ik het nog niet heb gezien.. klinkt misschien raar?

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2020

Hier ook eerste zwangerschap. Wel onzeker omdat hier de eerste echo niet do ...
Jaaa same here!! Fijn als je bevestigd krijgt dat er ook echt iets groeit en dat het goed is

4 jaar geleden

Door al een miskraam gehad te hebben ben ik helemaal onzeker, maar ik probeer niet te veel te googlen! (Heb ik de eerste keer al gedaan) nu ook meer "kwaaltjes" dan vorige keer! ik merk ook dat ik veel steun heb aan alle mama's to be in deze topics! (Het wordt bijna een obsessie 🤪)

4 jaar geleden

1ste zwangerschap hier, dus allemaal zeer spannend. Ik was er op bepaalde moment iets te hard mee bezig. En met 3 negatieve resultaten, ga je soms wel eens denken, "ligt het aan mij, of aan mijn partner", "wat doen we verkeerd" en nu. Het is gelukt! 30 maart gaan we, ik alleen, want de partner mag helaas niet mee :'( voor de 1ste echo dan zou ik 8-9weken zijn. Er zijn redelijk wat naasten die het al weten. :) maar na de 1ste echo zal het echt openbaar worden verteld. Ook heb ik weinig tot geen kwaaltjes, dusja, voel me daardoor ook niet echt 'zwanger'. Ben zelf niet van de smalste, dus ik kan het wat langer "verstoppen" :P ik ben wel manieren aan het bedenken van hoe we de gender reveal zouden kunnen doen. Maar het shoppen voor keertjes zal nog eventjes moeten wachten.