81 Reacties

4 jaar geleden

Moet deze even delen - een paar dagen terug van een vriendin gekregen...en ik moest lachen omdat zij nog geen idee heeft dat wij al zwanger zijn! 😂 Nog niemand weet het eigenlijk....behalve jullie! Maar ja ben benieuwd of 2020/2021 baby boom echt zal gebeuren. YAY #coronial crew!

4 jaar geleden

Reactie op baby V

Mooi! Hoe ver ben je ?
Nu 7+4 😁

4 jaar geleden

Voor mij is het officieel dus de 2e zwangerschap. Toevallig heb ik beide keren de 39e dag getest, maar wat een verschil in streepjes. In november was maar een lichte streepje, lichter dan de controlestreep. AFgelopen maart is de teststreep juist donkerder dan de controle streep. Hopen dat dit ook betekend dat spruitje gewoon lekker blijft zitten!!

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Voor mij is het officieel dus de 2e zwangerschap. Toevallig heb ik beide ke ...
Hier hetzelfde beeld! Vorige keer had ik “vandaag” pas een test die ik echt positief durfde te noemen. Nu was het meteen positief en vandaag bijna net ze duidelijk als de controle streep

4 jaar geleden

Voor mij ook de eerste zwangerschap! Zo bijzonder allemaal 😊 4(+4) Ik probeer vooral veel vertrouwen te hebben in mijn lichaam 🙏 Iedereen is anders en uniek! Vandaag voor het eerst krampen gehad in de ochtend, en vanmiddag heel erg licht bloedverlies. Ik hoop en denk een innestelingsbloeding. Daarna was het weer voorbij. Verder heb ik voller haar, pijnlijke borsten en ben ik vermoeid. Gefeliciteerd allemaal!

4 jaar geleden

Fijn dat het zo snel gegaan is na het stoppen van de pil....🙏 Ik was tot e ...
Haha weer wat gemeen. Wij kennen elkaar uit 2013. Toen even gescharreld en sinds 2018 weer bij elkaar. Snelle crew

4 jaar geleden

Hier ook mijn eerste zwangerschap. Ik ben vandaag op de kop 4w. Ik ben ontzettend ongerust want ik heb heel de tijd ms buikpijn alsof mijn regels er zouden kunnen doorkomen. Ik lees dat velen krampjes hebben maar ik heb echt een constant zeurende pijn in mijn buik. Ik ben heel blij dat ik positief heb getest maar zal iet gerust zijn tot die eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Lolie84

Hier ook mijn eerste zwangerschap. Ik ben vandaag op de kop 4w. Ik ben ontz ...
Hi hoi... Dit is herkenbaar. Had dat ook die eerste week! Vertrouw op jouw lichaam!

4 jaar geleden

Reactie op Daneenee

Haha weer wat gemeen. Wij kennen elkaar uit 2013. Toen even gescharreld en ...
💪 😁 gevalletje moest gewoon zo wezen....❤🥰

4 jaar geleden

Hey! Hier ook 1e zwangerschap. Vrijdag de 13e positief getest:) zo spannend allemaal. Pas 7 april 1e echo...duurt lang haha

4 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Hoi, hoi, Iedereen gefeliciteerd!! Ik ben nieuw hier en nu precies 5 weke ...
Ik heb mn ouders en zusje afgelopen week het verteld met videobellen. Ze wonen aan t andere kant van Nederland. Dus was ff niet anders helaas.

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2020

Hier ook eerste zwangerschap. Wel onzeker omdat hier de eerste echo niet do ...
Heb ik ook last van hoor. Wil ook "bewijs"

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Voor mij ook de eerste zwangerschap. Bijna geen kwaaltjes (wel moe) ben nu ...
Ik ben vandaag ook 6+2 en 2 april de eerste afspraak! Haha. Wel telefonisch ivm het virus helaas.

4 jaar geleden

Voor mij is het ook mijn eerste! Ik ben 7 weken en de eerste echo heb ik 2 april. Vergeet niet te genieten! Ik maak me weinig zorgen, je hebt het toch niet in de hand.🖤

4 jaar geleden

Reactie op Debora11

Ik ben vandaag ook 6+2 en 2 april de eerste afspraak! Haha. Wel telefonisch ...
Leuk, gaan we gelijk op 😊

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben ook 5 + 2 maar merk behalve cravings en vermoeidheid nog weinig kwaaltjes. Ergens hoop je dan maar dat je gewoon geluk hebt en bij het percentage hoort die een makkelijke zwangerschap heeft! Ik heb in week 8 mijn eerste echo en hoop dat dan alles goed is!

4 jaar geleden

Die onzekerheid mag je je hormonen voor bedanken .. het is zeker niet gek ! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger van mijn tweede wondertje , helaas is mijn eerste wondertje overleden na een voldragen zwangerschap aan een hartafwijking . En nu hoop en bid ik dat ik nu een gezond kindje mag hebben en leef ik toe naar de 20 weken echo om hopelijk dit keer goed nieuws te krijgen

4 jaar geleden

Ook mijn eerste zwangerschap! Vandaag 7w2d en afgelopen vrijdag de vitaliteitsecho gehad. Merk dat ik erg switch in mijn emoties: van super blij en enthousiast naar super onzeker en twijfelend. Het is een ongeplande zwangerschap - maar niet minder gewenst.. mijn partner en ik zijn pas vier maanden samen na ongeveer 5 jaar om elkaar heen gedraaid te hebben. We hadden ergens nog graag van “alleen ons tweetjes” willen genieten. De restricties ivm covid-19 maakt het ook nog eens extra spannend ofzo..