17 Reacties
4 jaar geleden
Gefeliciteerd! Hij is duidelijk positief! Ik kan je niet uitleggen hoe het precies werkt want daar heb ik geen idee van. Hoor wel vaker over een eisprong die eerder of later plaats vind.. Dus zou goed kunnen!
4 jaar geleden
Ja dat kan zeker!!! Mijn eisprong kwam 3 dagen eerder.... Ik voel het altijd... Dus dit is zeker een goede test hoor... Een test kan wel eens niet kloppen maar dan alleen in het geval dat hij aangeeft dat je niet zwanger bent en het toch blijkt te zijn!! Hcg maakt je lichaam nooit aan behalve bij een zwangerschap!!! Gefeliciteerd hoor!!!
4 jaar geleden
Reactie op Wollepluis
Ja dat kan zeker!!! Mijn eisprong kwam 3 dagen eerder.... Ik voel het altij ...
Dat is niet waar toch? Ik heb gelezen dat je ook “vals positief” kan testen. Google dat maar eens. Er zijn verschillende redenen waarom je “vals positief” kan testen.
Ik zou voor de zekerheid nog een paar dagen wachten en dan een early test doen. Sowieso meerdere testen zou ik aanraden, dan weet je het iig zeker ;-)
4 jaar geleden
Gefeliciteerd! ja het kan kloppen hoor. Doe voor de zekerheid rond je nod nog een test.
4 jaar geleden
Reactie op Carly90
Dat is niet waar toch? Ik heb gelezen dat je ook “vals positief” kan testen ...
Ja sorry klopt... Ook al is het maar een vrij kleine kans dat dat gebeurt... Ik had de bijsluiter van mijn test zitten lezen, daar stond namelijk dat het niet fout kan zijn 🙈
4 jaar geleden
Ik ben een wat bijzonder geval (niet te berekenen cyclus).
Maar ik testte op 3+0 ook al heel erg positief :-)
Volgens berekening van de vk. Durf alleen pas echt te geloven dat dat 3+0 was als de 1e echo geweest is. Jammer genoeg moet ik daar nog even op wachten, mag pas over 4 week komen, ben dan 8+4.
Na de 1e test natuurlijk nog een paar keer getest op verschillende dagen, elke keer zeer snel positief.
4 jaar geleden
Ik ben daar ook heel bang voor omdat ik dus ook heb getest voordat ik eigenlijk zou moeten menstrueren heb wel 2 testen gedaan en allebei geven ze aan dat ik zwanger ben hoop het zo 🙏
Heb namelijk ook innesteling bloeding gehad maar nu dat ik dit allemaal lees ben ik bang dat het dadelijk een miskraam was 😪😪😪 ben me helmaal gek aan het maken en kan dus pas 8 april naar de verloskundige
4 jaar geleden
Reactie op Sjir
Ik ben daar ook heel bang voor omdat ik dus ook heb getest voordat ik eigen ...
Innesteling bloeding zou het heel goed kunnen zijn! Wanneer is je NOD?
Gek maken heeft nooit zin, hoewel ik je super goed begrijp. We gaan duimen! Hopelijk een goede uitkomst voor ons beide. Ik vind het zo spannend he!
4 jaar geleden
Reactie op Wollepluis
Ja sorry klopt... Ook al is het maar een vrij kleine kans dat dat gebeurt.. ...
Mijn verloskundige zei ook dat je niet vals positief kan testen...
4 jaar geleden
Reactie op Hanna28
Innesteling bloeding zou het heel goed kunnen zijn! Wanneer is je NOD?
Gek ...
Ja ik ook en duim ook voor je mee 🙏 mijn nod is moeilijk te zeggen omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb maar dat zou dan misschien op zijn laatst dit weekend kunnen zijn en bij jou?
4 jaar geleden
Bij mij is het ivm een onregelmatige cyclus ook niet goed in te schatten wanneer mijn ovulatie is, maar als ik nu zo terugreken heeft hij in de zelfde week als mijn menstruatie plaatsgevonden :/. Dus alles kan..
4 jaar geleden
Reactie op Loesje161095
Mijn verloskundige zei ook dat je niet vals positief kan testen...
Als je vóór je NOD test is die kans volgens mij echt wel aanwezig. Op internet lees je dat er dan andere redenen zijn van een “vals positieve” test.
Zelfs de assistent van mijn huisarts zei dat het behoorde tot een mogelijkheid en dat ik aan het einde van mijn eigenlijke menstruatie-week nog eens moest testen.
4 jaar geleden
Reactie op Carly90
Als je vóór je NOD test is die kans volgens mij echt wel aanwezig. Op inter ...
Ja ga ik ook zeker doen hoop dat ik gewoon zwanger ben in ieder geval heb al zovaak testen gedaan de afgelopen maanden maar dit nog nooit gehad ook omdat ik een week geleden innesteling bloeding heb gehad dus lijkt me sterk maar kan idd wel ja
2 jaar geleden
Ook ik heb 6 dagen voor NOD positief getest. Had al het idee dat mijn eisprong eerder was, en heb meerdere positieve tests in handen. Is het zo dat wanneer de eisprong eerder is, je NOD ook naar voren schuift, of werkt dit zo niet?