38 Reacties

3 jaar geleden

Ja de dubbele van horigen! Heel fijn, ik kreeg hem met mijn verzekering bijna helemaal vergoed, dan moet hij wel gekocht worden bij een lactatiekundige

3 jaar geleden

Ik heb er 1 te koop

3 jaar geleden

Ik heb een elektrische medela te koop

3 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Ik heb er 1 te koop
Wat voor een verkoop je? ^^

3 jaar geleden

Ik kan morgen even voor je kijken als je wilt. Volgensmij heb ik het model 'freestyle'. Dubbele elektrische borstkolf. Heb er eventueel ook een 'bh' bij zodat je je handen vrij hebt 😉

3 jaar geleden

Reactie op Mcke

Ik heb een elektrische medela te koop
Welk type? En was je er zelf tevreden van? Ik las een paar ‘slechtere’ reviews...

3 jaar geleden

Merk medela

3 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Ik kan morgen even voor je kijken als je wilt. Volgensmij heb ik het model ...
Laat me maar iets weten! :)

3 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Ik kan morgen even voor je kijken als je wilt. Volgensmij heb ik het model ...
Deze heb ik ook. Ik ben er erg blij mee. Ik kolf tot wel 5 keer per dag en hij werkt super. Snel, in 10min heb je beide borsten leeg en een flesje vol. Elke cent waard!

3 jaar geleden

Ik heb Philips advent hij is heel fijn alleen die zachte beschermers voor bostschilden donderen er nogal makkelijk uit, dat randje had groter gemogen... Hij kan op een powerbank dus is 'draadloos' in gebruik hem nu bijna 4 maanden ben er heel tevreden mee. Aleen heb ik een ventiel (wit dopje) moeten vervangen (gratis via bol.com klantenservice gekregen)

3 jaar geleden

Borst*

3 jaar geleden

Ik heb een Elvie. Handsfree en past mits een klein verlengstukje (dat je bijgeleverd krijgt) gewoon in je borstvoedingsbeha. Dan kan je ondertussen koken, luier vervangen,...

3 jaar geleden

Ik zou iig kiezen voor een kolf met accu zodat je overal kan kolven en niet gebonden bent aan een stopcontact. Ik heb ook de Horigen kolf, een erg fijne kolf!

3 jaar geleden

Ik heb een Lansinoh kolf!

3 jaar geleden

Ik heb er een te koop van avent..

3 jaar geleden

Wil je een dubbele of een enkele kolf? Kolf je fulltime of naast de borstvoeding? Wellicht kan een kolfconsult je op weg helpen om voor jou de juiste kolf te vinden. Ik kolf nu 10 weken fulltime met een dubbele elektrische Medela Freestyle flex en een dubbele Elvie. De Meleda lijkt mijn borsten wat sneller leeg te kunnen maken en de Elvies zijn super handig als je tegelijk met het kolven iets wil doen of wanneer je (op) bezoek hebt/bent.

3 jaar geleden

Reactie op Britt -🌸

Laat me maar iets weten! :)
Doe ik, het is echt een fijne kolf. Ik laat je morgen wat weten 👍

3 jaar geleden

Ik kolf fulltime en heb ook een elvie. Erg blij mee. Is praktisch en maakt minimaal geluid.

3 jaar geleden

Ik heb er 1 te koop medela

3 jaar geleden

Ik gebruik van medela elektrische kolf , erg tevreden over