38 Reacties

3 jaar geleden

Ik had eerst een medela swing. Op zich wel tevreden van maar moest hem steeds hoger zetten om er iets uit te krijgen met als gevolg pijnlijke tepels. Nu de horigen aangekocht en ook tevreden van tot nu toe

3 jaar geleden

Dubbele elektrische kolf van Philips Avent werkt hier super goed. Vooral de dubbele stimulatie zorgt voor een betere merk opbrengst

3 jaar geleden

Ik heb niet zo’n dure genomen omdat ik ga kolven erbij tijdens mn werk. Het is de Eyzo elektrische dubbele draadloze Borstkolf, bij bol.com besteld ideaal klein en praktisch, weet niet hoelang ik borstvoeding wil geven nog dus wilde niet teveel geld eraan uitgeven.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ik heb een Elvie. Handsfree en past mits een klein verlengstukje (dat je bi ...
Ik heb die ook! Heb jij dat verlengstuk je echt nodig? Mij lukt het zonder prima!

3 jaar geleden

Ik heb er een van Ardo gebruikt, zeer tevreden over. Nu verkoop ik hem, na een 3/4 weken gestopt.

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik heb die ook! Heb jij dat verlengstuk je echt nodig? Mij lukt het zonder ...
In mijn kleinste voedingsbeha wel. Dan sluit de kolf beter aan. In de andere voedingsbeha's lukt het prima zonder.

3 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle flex aangeschaft, dit was duur, maar ben er heel tevreden van! Bij mijn eerste mocht ik een kolf van mijn schoonzus gebruiken, een ouder model van medela en dat ging goed, maar maakte veel lawaai en ik moest bij een stopcontact zitten. Nu kan ik dankzij de accu eender waar zitten, hij is veel stiller (je hoort enkel de bediening trillen, maar dat trillen kan je dan weer gebruiken om harde plekken te masseren). Verder kan je gemakkelijk switchen tussen de twee zuigfases afhankelijk van hoe snel je TSR komt.

3 jaar geleden

Reactie op Denise_1989

Ik heb er 1 te koop medela
Welk type? ^^

3 jaar geleden

Ik heb de Horigen Chicture. Had voor de 2 weken die ik in het ziekenhuis heb moeten kolven een afkolfset op de Medela Symphony en vond het zonde die thuis ongebruikt in de kast te gooien. Als je Googled op “Horigen ombouwset Medela” kun je alleen de motor kopen waar dan de Medela afkolfset weer oppast. Dan heb je voor ca €150 een dubbele, draadloze elektrische kolf met de kracht die overeenkomt met die van de superdeluxe Symphony uit het ziekenhuis. Ik doe slechts enkele minuten langer over dezelfde opbrengst.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ik heb een Elvie. Handsfree en past mits een klein verlengstukje (dat je bi ...
Is de Elvie kolf het echt waard? Ik kolf fulltime en twijfel om de Elvie kolf aan te schaffen maar vind m wel erg prijzig!

3 jaar geleden

Hoi hoi ik heb ook nog 1 te koop. Heb hem alleen in het ziekenhuis gebruikt de eerste 3 weken. Daarna niet meer. Er zit dus ook nog garantie op. Medela Freestyle Flex Dubbele Elektrische Borstkolf

3 jaar geleden

Reactie op dw97

Is de Elvie kolf het echt waard? Ik kolf fulltime en twijfel om de Elvie ko ...
Ik ben er heel erg blij mee, maar ik heb een enkele, voor full time zou ik wss voor een dubbele gaan en die is dubbel zo duur... Je kan echt ondertussen andere dingen doen, probeer alleen niet echt voorover te buigen omdat ik bij anderen gelezen had dat dat niet zo handig was 😉

3 jaar geleden

Ik heb de dubbele van Horigen. Ben er super tevreden mee.

3 jaar geleden

Ik heb een Ardo Calypso dubbele kolf te koop, bv is bij mij niet volledig op gang gekomen, kolf maar 1 week gebruikt (heb tussentijds nog die van mijn kraamvrouw 3 weken mogen lenen, daarom zo kort gebruikt). Hij kolfde wel heel fijn 🤗

3 jaar geleden

Reactie op dw97

Is de Elvie kolf het echt waard? Ik kolf fulltime en twijfel om de Elvie ko ...
Ik vind het wel aangezien ik het super handig vind dat je ondertussen andere dingen kan doen. Nu denk ik niet: "oh nee ik moet nog kolven." Maar eerder: "Dadelijk ff tussendoor kolven". Je kan ondertussen koken, eten, met je kindje bezig zijn,... voorover buigen is idd niet zo handig. Enige nadeel is dat die niet zo krachtig is en ik denk (maar ben niet zeker) dat ik daardoor minder melk heb per kolfbeurt. Maar voor de rest: heel erg tevreden mee! Ik heb een enkele kolf omdat het niet zo'n tijdverlies is om te kolven omdat je zoveel andere dingen tegelijk kan doen.

3 jaar geleden

Helemaal mee eens. Ik vind het ook elke cent waard. Heb een dubbele en ik kolf fulltime. Als ik de elvie niet had, was ik allang al gestopt. Ik zie hier allemaal voorbeelden van kolf apparaten die “hangen” aan je borsten. Erg onpraktisch. De elvie is een schild die je schuift in je bh. Ik gebruik ook geen speciale bh’s of verlengstukjes. Je kan ook op de Instagram pagina van elvie kijken. Dit is een vrouw die aan het kolven is 😛. De overweging moet je uiteraard zelf maken. Succes

3 jaar geleden

Ik raad Mom&e aan. Dubbele elektrische kolf en maar €100,00. Mooi klein en ziet er ook nog fancy uit. Super fijn ding!

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb een Lansinoh kolf!
Hoe bevalt deze? Zit er ook aan te denken om deze aan te schaffen