20 Reacties

5 jaar geleden

Bij ons vaak iets vroeger tussen 21-22. Zou ook gewoon kunnen zijn dat ze de prikkels vqn overdag moet verwerken en het daar even lastig mee heeft. Krampen kan natuurlijk ook,maar wel toevallig dat het dan enkel op dat tijdstip is.

5 jaar geleden

Jah😩mıjn kleıne heeft er ook heel Erg kast van elke nacht 00.00 begint t vannacht heeft t tot ochtend geduurd😔ik heb van alles geprobeerd niks helpt heeft niemand tips tegen buikkrampjes hij heeft heel veel pijn😔

5 jaar geleden

Jep, hier ook vaak van 19.00 tot 23.00. vooral niet leuk voor manlief 🙈 Dan een flesje erin en dan slaapt ze de nacht gelukkig goed. Denk idd de dag verwerken in combinatie met krampjes

5 jaar geleden

Reactie op dilekuyar

Jah😩mıjn kleıne heeft er ook heel Erg kast van elke nacht 00.00 begint t ...
Ik ben overgestapt op Nutrilon Omneo en dat werkt perfect! Helemaal geen krampjes meer!

5 jaar geleden

Kan ook met clusteren te maken hebben, dat had die van ons

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. De onrust begint tussen 19 en 20 en houdt aan tot 23 en 00 of soms zelfs 1u.

5 jaar geleden

Her tussen 17.00 en 20.00

5 jaar geleden

Hoi daar! Ik ben gisteren Coli gaan halen van mama natura in de apotheek. Volledig homeopathisch dus kan absoluut geen kwaad. 5 drupjes op de tut na de voeding en onze kleine meid is volledig relaxt en valt in slaap. Zalig om ze zo te zien. Je mag 18 druppeltjes per dag geven. Hier is het alvast een wondermiddel!

5 jaar geleden

Ik heb gister een filmpje gezien of enkele "massage" trucjes voor de kraampjes te verhelpen. Dit was via fijnvoorgrootenklein.nl Het zijn 7 tips, mss dat er daar wel wat tussenzit dat helpt. Het is geen yt-vid.

5 jaar geleden

Die van mij heeft het elke dag standaard tussen 4 en 5uur snachts tot ong 6 uur.. je hoort de lucht er allemaal uitkomen en op t laatst de luier vol en is het goed 🙈 maar vind het zo zielig!!

5 jaar geleden

Hier is onze (hongerige) kleine man ook vooral tussen 22.00 en 0.00 / 01.00 uur het meest onrustig van de dag. Hij heeft dan vooral behoefte aan (nog meer) extra voeding. Krijgt hij dat niet, dan blijft hij ook onrustig met handjes en beentjes spartelen. Dus kan misschien ook honger ipv krampjes zijn? Heb dan vaak (ondanks dat hij al ontzettend veel drinkt overdag) toch maar aan toegegeven en een klein 'bonusflesje' (Kruidvat Forte drinkt hij) gegeven. I.c.m. Sab Simplex krijgt heeft hij dan vervolgens amper krampjes. Daarna lukt het hem meestal wel te slapen. Probleem van hongerigheid (met name laat in de avond) bij CB neergelegd. Zij gaven aan dat het ook kan voortkomen uit teveel prikkels. Zelf kijk ik of ik met wat meer rust, door hem in eigen bedje op eigen kamertje overdag te leggen (heb nl ook nog een meisje van anderhalf), en door hoeveelheid en aantal flesjes wat anders te verdelen, beter kan gaan in de avond. In de hoop dat we uiteindelijk ook wat uurtjes, voorr de volgende fles, eerder op de avond kunnen gaan slapen. Hopelijk vinden jullie ook oplossing hiervoor. Succes!

5 jaar geleden

Wij hebben het zelfde, geven nu sinds 2 dagen infacol. Tot nu toe lijkt het iets minder te worden, want eerst hadden wij vanaf 17.00 tot 01.00 uur constant krijsen van de krampjes. Gisteren was het vanaf 21.00 tot 0.00 uur. En gelukkig slaapt hij de nacht dan wel door tot gemiddeld 07.00 uur. Dat scheeld, alleen die krampjes zijn zo zielig en je kan er niks aan doen

5 jaar geleden

Hier.einde.van de.middag meestal begin van de.avond. Veel kroelen en optillen werkt hier en de speen. Het is de eerste twee.maanden / drie maanden beetje uitzitten. Af en toe met de benen fietsen, warme pittenzak op de buik kan verlichten.

5 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hier hetzelfde. De onrust begint tussen 19 en 20 en houdt aan tot 23 en 00 ...
Knal hetzelfde qua uren hier! Uitputtend!!

5 jaar geleden

Hier het zelfde maar dan in de ochtend. Nu met infacol komt hij makkelijker van de lucht in z’n darmpjes af. Resultaat, heel veel scheetjes😊

5 jaar geleden

Misschien dat je op een moment, bij mij was het met de nachtvoeding, de baby minder goed laat boeren?

5 jaar geleden

Heel erg herkenbaar! Bij ons man begint het zo rond 23u tot 1u of 4u als we pech hebben. Ik denk inderdaad ook combinatie van krampjes en prikkels, want je hoort vanalles rommelen :(

5 jaar geleden

Hier het zelfde elke avond. Nu na bijna een week inflacol is het nog steeds savonds alleen dan duurt het maar een uurtje ipv de hele avond. En door de infacol boert hij nu, en scheetjes deed hij al

5 jaar geleden

Reactie op Yas44

Hier is onze (hongerige) kleine man ook vooral tussen 22.00 en 0.00 / 01.00 ...
Ondertussen, door wat meer rust, gaat t probleem omtrent hongerigheid beter. Maar merk nog wel, ondanks gebruik Sab Simplex ernaast, dat hij ook sinds aantal dagen iets van 2 uurtjes per dag in de avond (tussen plusminus 21 en 23 uur) ook last van darmkrampjes heeft. Ben blij dat zijn 'moeilijke uren' naar eerder in de avond verschoven zijn. Ik knuffel dan maar veel met hem, wrijf over zijn buikje, fiets met z'n beentjes, probeer hem voldoende te laten boeren.. Helaas is er verder volgens mij niet zoveel aan te doen. Ik denk dat 99% van pasgeborene zo minimaal een paar uur per dag heeft dat de darmkrampjes het heftigst zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Jenny311

Heel erg herkenbaar! Bij ons man begint het zo rond 23u tot 1u of 4u als we ...
Oh dat zijn geen fijne tijden. Hopelijk veranderd dat gauw voor jullie!