6 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het de laatste dagen hetzelfde krijsen en dan weer verder slapen

2 jaar geleden

Als jij het gevoel hebt dat er iets niet juist zit. Kan ik je aanraden gewoon verder te zoeken. Eventueel andere huisartsen, ziekenhuizen met scans? Ik hoop dat je het vind en alles weer z'n normale gangetje word.

2 jaar geleden

Kan het zijn dat er tandjes / kiezen doorkomen? Ons meisje heeft af en toe fases van ineens krijsen in haar slaap, steeds vragen we ons af wat er dan is want ze slaapt daarna gewoon door. Tot nu toe zien we binnen een paar dagen steeds tandjes die net doorgekomen zijn…. Of ze wordt ziek daarna, dat is het ook een keer geweest. Sterkte!

2 jaar geleden

Dat heeft mijn kindjes ook. Dan is hij ook moeilijk wakker te maken. Slaat mij als ik hem knuffel. Lijkt op nachtmerries…

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Dat heeft mijn kindjes ook. Dan is hij ook moeilijk wakker te maken. Slaat ...
Ja bij mij zit ze met open ogen dus weet niet goed of ze nou wakker is of niet maar ze reageert dan gewoon niet als ik der naam zeg het is echt raar

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Ja bij mij zit ze met open ogen dus weet niet goed of ze nou wakker is of n ...
Dat kan ook nachtangst zijn! Is net wat anders dan nachtmerries en komt vaak rond deze leeftijd voor hoorde ik van een collega (die het van een slaapcoach hoorde). Zie https://www.24baby.nl/peuter/slapen/nachtangst/.