24 Reacties

4 jaar geleden

Hoi Jay, Die onzekerheid kan ik me goed voorstellen, iedereen wordt er volgens mij gek van en als het dan pas mis gegaan is.. Lijkt me extra moeilijk. Wat betreft die menstruatieachtige krampen... Ik heb ze ook gehad, rond dezelfde periode denk ik, vorige week ergens. Ik geloof dat het niet heel vreemd is dat te voelen en tot op heden lijkt het bij mij gewoon goed te gaan. (zie je wel, ook ik wordt gek van de onzekerheid 😉) Misschien helpt het om met de vk te bellen?misschien kan zij je wat meer gerust stellen. Oh en btw, gefeliciteerd natuurlijk 😉😁 Xxxp

4 jaar geleden

Hopelijk gaat het dit keer toch echt wel goed 😞 Ik ben 4+6 ver en heb ook vaak last van ‘menstruatiekrampjes’ & elk toiletbezoek is toch een hele spanning in hoop niets te verliezen.. Hou ons zeker op de hoogte! Veel succes ❤️

4 jaar geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Sinds vandaag eerst ik dat ik weer zwanger ben, 3.6 dagen. Na december miskraam te hebben gehad met 8 weken. Bij alles denk ik nu, gaat het weer mis? Bij elk wc bezoek kijk ik of ik bloed. Het is heel erg, maar kan mij gedachten nog niet echt uitschakelen

4 jaar geleden

Ook hier last van lichte krampjes, af en toe een lichte steek links of rechts richting lies en af en toe goed pijn in mijn onderrug. Dit is bij mij vorig weekend begonnen. Het is niet constant. Gefeliciteerd in ieder geval!!

4 jaar geleden

Lieve Jay, Heel herkenbaar jouw verhaal, bedankt voor het delen! Hier ook in januari mis gegaan met 5 wk en nu (5+1) zo onzeker over ieder pijntje, ondanks de beslissing alles positief te benaderen. Zo werkt het schijnbaar niet, laat staan i.c.m. alle hormonen 🙈 Gefeliciteerd met je zwangerschap 😊 en hopelijk lukt het in de komende weken meer vertrouwen te krijgen!

4 jaar geleden

Hoi! Ik herken volledig uw verhaal In oktober ook een miskraam gehad, vruchtje groeide al paar weken niet meer. Nu ben ik terug 4w+1 zwanger, heb ook schrik tot de dag waarop mijn vorige miskraam had Net zoals jullie zijn m'n man en ik beide positief over deze zwangerschap en gaan we het beste van maken 😊

4 jaar geleden

Reactie op Joy88

Ik snap je gevoel helemaal. Sinds vandaag eerst ik dat ik weer zwanger ben, ...
Bij mij net hetzelfde, als ik naar het toilet ga 😀 schrik dat er iets te zien is wat niet mag

4 jaar geleden

Zelfde hier! Ik kijk ook steeds naar de toilet als ik geplast heb.. zo irritant. Afgelopen okt. ging het mis met 4+5 ong en nu ben ik 5+1 dus voelt al beter ofzo, mijn vorige testen namen ook af en geen knaltest gehad en die heb ik nu wel gelukkig gehad. Vooruit kijken en hopen is het enige wat je kunt doen. 😀

4 jaar geleden

Ja hier ook heel onzeker! Ik heb eigenlijk sinds het begin (nu bijna 5 weken) veel last van buikpijn en dat vind ik toch wel gek. Is het hebben van buikpijn een voorteken van een eventuele miskraam? Hadden jullie die buikpijnen bij de vorige miskraam ook?

4 jaar geleden

Reactie op lotte639

Ja hier ook heel onzeker! Ik heb eigenlijk sinds het begin (nu bijna 5 weke ...
Nee de vorige keer kreeg ik pas buikpijn in de avond nadat het bloeden in de ochtend was begonnen... Ik loop nu ook continu naar de wc om te kijken 🙄 Ik voel wel iets ongemakkelijks, dus misschien ga ik morgen toch ff de huisarts vragen om urine te checken op een blaasontsteking. Bij mn jongste had ik namelijk ook wat licht bloedverlies en dus een fikse blaasontsteking waar ik twee kuren voor nodig had, maar toen brandde het echt met plassen. Dat heb ik nu nog niet, maar dat hoeft niet perse in de zwangerschap. Ik heb wel in januari nog blaasontsteking gehad dankzij de griep. Maar lage buik en rugpijn kunnen dus ook een teken zijn van blaasontsteking.

4 jaar geleden

Reactie op lotte639

Ja hier ook heel onzeker! Ik heb eigenlijk sinds het begin (nu bijna 5 weke ...
Ik moest snachts plassen en toen plaste ik gewoon bloed.. daarna kwamen echt een soort weeïge krampen, moest spugen en viel flauw. Bloeden duurde een week. Heel heftig terwijl ik maar 4,5 week ong was.

4 jaar geleden

Reactie op Sterres

Hoi Jay, Die onzekerheid kan ik me goed voorstellen, iedereen wordt er vol ...
Dankjewel lief!

4 jaar geleden

Reactie op Yana160396

Hopelijk gaat het dit keer toch echt wel goed 😞 Ik ben 4+6 ver en heb ook ...
Het is ook heel spannend allemaal hoop dat gauw de 3 maanden voorbij zijn. Maar het lijkt wel 3 jaar haha! Hou jullie zeker op de hoogte jij ook succes!

4 jaar geleden

Reactie op Joy88

Ik snap je gevoel helemaal. Sinds vandaag eerst ik dat ik weer zwanger ben, ...
Ik snap je helemaal ik heb het de eerste week niet gedaan en hoe dichter bij die dag dat het gebeurde ga ik het toch doen! We moeten proberen op ons lichaam te vertrouwen en positief te blijven succes!

4 jaar geleden

Reactie op tmr20

Ook hier last van lichte krampjes, af en toe een lichte steek links of rech ...
Dankjewel jij ook gefeliciteerd

4 jaar geleden

Lieve Jay, Heel herkenbaar jouw verhaal, bedankt voor het delen! Hier ook ...
Heel lief dankjewel jij ook van harte gefeliciteerd 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Nesske

Hoi! Ik herken volledig uw verhaal In oktober ook een miskraam gehad, vru ...
Van harte gefeliciteerd en succes🍀

4 jaar geleden

Zelfde hier! Ik kijk ook steeds naar de toilet als ik geplast heb.. zo irri ...
Klopt helemaal van harte gefeliciteerd 🍀

4 jaar geleden

Reactie op lotte639

Ja hier ook heel onzeker! Ik heb eigenlijk sinds het begin (nu bijna 5 weke ...
Lichte krampjes buikpijn schijnt normaal te zijn er gebeurd van alles daar binnen en er word plaats gemaakt. Ik heb een zoontje van 4 en bij zijn zwangerschap had ik ook ontzettende buik pijn. Tijdens mijn zwangerschap wat op een miskraam eindigde had ik soms ook wat zeurderige krampjes. Bij mij begon het met wat bloedverlies eerst een heel klein stipje toen weer weg en daarna een flinke bloeding. Maar sommige dames verliezen ook bloed tijdens de zwangerschap aan het begin. Dus het is zo Lastig allemaal je weet eigenlijk zelf al dat het niet goed zit je voelt dat op de een of andere manier. Succes maak je niet te druk.

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Van harte gefeliciteerd en succes🍀
Bedankt!