24 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op jay22

Lichte krampjes buikpijn schijnt normaal te zijn er gebeurd van alles daar ...
Nee je hebt gelijk! Je kunt er volgensmij inderdaad niets van zeggen en kan me er beter maar niet druk om maken. Het blijft toch wel gek om vanalles te voelen en geen idee te hebben wat het betekent! Maar we blijven positief 💪

4 jaar geleden

Hoi, Ik denk dat elke zwangere vrouw die graag een kindje wil onzeker is. Maar als Je al eens een miskraam hebt gehad, hoe je ook probeert er positief in te staan, ben je toch onzekerder. Ik heb nu 2x een miskraam gehad. 1 in 2017 met ongeveer 6 weken. Daarna een gezonde gezellig lieve dochter gekregen. eind november te horen gekregen dat het weer niet goed was. In beide gevallen er pas achter gekomen bij de eerste echo. Nu 5+1 weken zwanger en ik voel ook kraampjes, steken, druk in mijn buik. Ik ga er maar vanuit dat het erbij hoort.. kan het mij niet mee herinneren van mijn eerste zwangerschap... Zoals ik hier lees zijn we niet alleen met de kwaaltjes en de onzekerheden.. Leef bij de dag en probeer positief te blijven.

4 jaar geleden

Ik begrijp je onzekerheid helemaal. Zit in hetzelfde schuitje. Ik ben nu 5.1 week zwanger maar kan er helemaal niet van genieten. We willen heel graag een kindje maar ik heb afgelopen jaar 3 miskramen gehad. De eerste 2 keer met 10 weken en de derde keer met 5 en halve week. En elke keer andere redenen dus ik heb geen enkel hou vast. Ik probeer nu de komende 3 weken m'n gevoel maar een beetje uit te schakelen en te duimen voor een goede echo. Maar heb idd ook last van lichte krampen en steekjes maar zolang het niet heftiger word als dit maak ik me daar niet perse zorgen over

4 jaar geleden

Wat hebben mannen het dan toch makkelijk hè?! Zo veel minder zorgen dan wij!! Ik snap je gevoel! Ik heb een miskraam gehad met 6w+3, maar toen helemaal geen "klachten" gehad. Nu toch wel wat last van mijn borsten en beginnende misselijkheid. De angst voor een miskraam blijft denk ik!