33 Reacties

4 jaar geleden

Dit is zo herkenbaar! Ben ook moe en er komt niets uit m'n handen. Dit herken ik ook nog van mijn vorige zwangerschap. Behalve zoveel mogelijk rust pakken, 's middags even slapen of op de bank liggen en genoeg eten kan je niet zoveel doen. Ging bij m'n vorige zwangerschap over na een week of 11/12

4 jaar geleden

Ik ben ook suuuepr moe, maar slaap snachts echt heel erg slecht! Ga om half ...
Ik ook erg last van!! Snachts minimaal 3 keer wakker😫

4 jaar geleden

Ik ben ook suuuepr moe, maar slaap snachts echt heel erg slecht! Ga om half ...
Oh dit herken ik zo... heb ik ook last van vreselijk!

4 jaar geleden

Ik ben moe en misselijk. Door deze combinatie ben ik niet vooruit te branden. Ik ga na die 12 weken wel weer sporten hopelijk heb ik dan weer wat meer energie.

4 jaar geleden

Hahah ik ben moeeeee 😂 ik kan 24 uur doorslapen 😬

4 jaar geleden

Volgens mij kan je er niet veel aan doen.. behalve je zelf rust geven en gunnen!

4 jaar geleden

Reactie op Magbeth

Ik heb de hele dag hoofdpijn. Wil het liefst de hele dag niks doen.
Dit indd en misselijk duizelig 🥴

4 jaar geleden

Ik sport normaal 4x in de week, ongeveer 1,5uur per keer. Sinds ik zwanger ben, ben nu 7weken, ben ik niet vooruit te branden. Na een dag werken wil ik het liefst meteen op de bank gaan liggen. De sportschool is nu gesloten ivm corona, ik mis het niet. Ik hoop dat ik niet teveel ga aankomen, ik had het met sporten graag een beetje in de hand willen houden. Normaal slaap ik 6uur per nacht. Nu slaap ik er 2uur op de bank en 6uur per nacht in bed. Dus dat zwanger zijn kost stiekem wel wat kruin

4 jaar geleden

Heel normaal! Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik viel elke dag na het werk nog voor het eten op de bank in slaap. Floradix helpt wel een beetje... maar het is vooral afwachten en eraan toegeven. Het word op een gegeven moment minder maar je lijf is echt overuren aan het draaien.. je bouwt een baby😱😉 Super powers vragen heeeeel veel energie!

4 jaar geleden

Hoort erbij, maar wordt met een paar weken (na het 1e trimester) vaak wel minder. Succes!

4 jaar geleden

Ik sport normaal 4x in de week, ongeveer 1,5uur per keer. Sinds ik zwanger ...
Ik voel je helemaal! Gelukkig hebben meer fitmoms to be dit. Ik hoop op wat fitheid na de 13 wk

4 jaar geleden

Reactie op Stephanieq

Ik ben ook moe. Werk ook nachtdiensten en dat is helemaal een feest. Probee ...
Same!

4 jaar geleden

Ik heb het ook! Veel slapen en aldoor moe. Ik ga twee keer per week hardlopen. Maar sinds de zwangerschap wil het haast niet meer. Ik moet gewoon stoppen om te gapen. En naar mijn werk fietsen vond ik voorheen een heerlijk stuk, maar hierbij raakte ik ook constant buiten adem. Nu ik door het virus niet meer naar het werk mag, ben ik wel een beetje bang om volledig in te kakken...