Hallo iedereen,
Ik heb op dit moment de luiertas Roxy van Jollein op het oog, dit is een rugzakmodel. Bij mijn zoontje had ik een gewone luiertas (schoudertas model). Niks mis mee maar die zitten vaak vrij vol en zwaar en hangen dis op 1 schouder dus dacht misschien is een rugzakmodel wel fijner dit keer. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb er ook 1 gekocht haha! Van little company.
Bij mijn zoon een gewone en daar paste niet altijd alles in, volstouwen en dus aan zijkanten gescheurd.
Ook mijn man wilde er graag zodat hij hem idd ook om kan haha
geen ervaring mee. Maar ben ook aan het kijken voor een rugzak. Bij mn dochter hadden we een gewone schoudertas.Niks mis mee. Zeker omdat deze meestal aan de kinderwagen hing. Maar mij lijkt een rugzak veel overzichtelijker. Maar is datook handig voor aan de kinderwagen 🤷♀️
Vriendinnen van mij hebben ook rugzak en zij zijn daar heel blij mee. Enige puntje wat ik heb gehoord wat je op kunt letten, is dat je niet elke rugtas met 1 hand kan open maken. Maar verder alleen maar positieve geluiden. Ik ga zelf ook voor een rugzak als luiertas. Lijkt mij idd ook fijn om het gewicht over beide schouders te kunnen verdelen en dat mn vriend er ook wat makkelijker mee loopt.
Ik heb een rugzak als luiertas en ben er heel blij mee! Ik zou het iedereen aanraden. Blijft ook prima aan de kinderwagen hangen met de extra lusjes die er bij zitten.
Geen ervaring mee. Onze keuze is wel bewust een rugtas geworden. Ik wil dat mijn man ook gewoon zonder gêne met de tas kan rondlopen, er zijn zoveel mooie tassen voor mama's maar voor papa's was het een beetje karig allemaal.
We gaan zien hoe het bevalt als de kleine er is. ☺
Geen ervaring maar ook de rugzakvariant genomen.. lijkt mij persoonlijk handiger als je eens een stuk gaat wandelen met het kindje in een draagzak e.d.