55 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hem vorige week ook gekocht.ook omdat me man het dan bij zich kan houden.ben zelf ook benieuwd of het wat is

5 jaar geleden

Ik heb een rugzak. Idd omdat m’n vriend er dan ook mee kan lopen. Ik ben er wel blij mee

5 jaar geleden

Ik heb er ook 1 gekocht haha! Van little company. Bij mijn zoon een gewone en daar paste niet altijd alles in, volstouwen en dus aan zijkanten gescheurd. Ook mijn man wilde er graag zodat hij hem idd ook om kan haha

5 jaar geleden

Hier van disndey

5 jaar geleden

geen ervaring mee. Maar ben ook aan het kijken voor een rugzak. Bij mn dochter hadden we een gewone schoudertas.Niks mis mee. Zeker omdat deze meestal aan de kinderwagen hing. Maar mij lijkt een rugzak veel overzichtelijker. Maar is datook handig voor aan de kinderwagen 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Vriendinnen van mij hebben ook rugzak en zij zijn daar heel blij mee. Enige puntje wat ik heb gehoord wat je op kunt letten, is dat je niet elke rugtas met 1 hand kan open maken. Maar verder alleen maar positieve geluiden. Ik ga zelf ook voor een rugzak als luiertas. Lijkt mij idd ook fijn om het gewicht over beide schouders te kunnen verdelen en dat mn vriend er ook wat makkelijker mee loopt.

5 jaar geleden

Ik lees mee! Vraag me alleen af of dat handig aan de wandelwagen hangt...

5 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ik lees mee! Vraag me alleen af of dat handig aan de wandelwagen hangt...
Ja ik zag wel op de webshop dat je die met bijgeleverde haakjes kan bevestigen aan de kinderwagen!

5 jaar geleden

Zo bedoel ik de haakjes

5 jaar geleden

Reactie op L199107

Zo bedoel ik de haakjes
Had ik ook gezien vraag me alleen af of dat niet enorm heen en weer gaat schommelen....

5 jaar geleden

Ik ben aan het kijken naar de nanabeebi rugtas. Schijnt heel praktisch te zijn en er kan veel in

5 jaar geleden

Ik heb een rugzak als luiertas en ben er heel blij mee! Ik zou het iedereen aanraden. Blijft ook prima aan de kinderwagen hangen met de extra lusjes die er bij zitten.

5 jaar geleden

Reactie op Matthil

Ik heb een rugzak als luiertas en ben er heel blij mee! Ik zou het iedereen ...
Ik heb ook een rugtas vind ik ook veel fijner

5 jaar geleden

Iemand ervaring met de nanabeebi?

5 jaar geleden

Ik lees mee, ik ben ook wel benieuwd naar foto's van jullie luiertassen. Ik kan nog niet echt een mooie vinden.

5 jaar geleden

Geen ervaring mee. Onze keuze is wel bewust een rugtas geworden. Ik wil dat mijn man ook gewoon zonder gêne met de tas kan rondlopen, er zijn zoveel mooie tassen voor mama's maar voor papa's was het een beetje karig allemaal. We gaan zien hoe het bevalt als de kleine er is. ☺

5 jaar geleden

Ik heb deze een keer in de sale gekocht, lijkt mij erg fijn!

5 jaar geleden

Dit is de mijne! 😊❤️

5 jaar geleden

Op bol.com heb ik twee besteld, meer omdat we dachten even kijkrn welke beter is. We vonden beide zo mooi haha dus nu heeft mijn man er een en ik 😂

5 jaar geleden

Geen ervaring maar ook de rugzakvariant genomen.. lijkt mij persoonlijk handiger als je eens een stuk gaat wandelen met het kindje in een draagzak e.d.