13 Reacties
5 jaar geleden
Ik spuit ook insuline maar merkte geen verschil.. hoeveel spuit jij? De baby beweegt nu zoiezo minder omdat ie groter word ( zo ervaar ik het ) maar goed van je om het ziekenhuis te bellen! Bij twijfel altijd doen hoor! 馃
5 jaar geleden
Ik spuit insuline en krijg nu om de dag ctg omdat 't soms ook erg lang duurt voordat ik kleine voel, mr of dat link is met prikken geen idee.
5 jaar geleden
Ik zit nu op 12 e insuline per dag! En maak nu thuis dagelijks een ctg omdat ik het kindje totaal of bijna niet voel ! ( placenta ligt wel aan voorzijde)
5 jaar geleden
Geen ervaring mee. Maar ik zou idd gewoon even bellen... kun je igg even zien en checken of alles goed gaat. 馃グ
5 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met insuline spuiten maar wel dat ik de kleine nu veel minder voel dan een paar weken terug. Ik ben nu dik 39w en vanaf 37 ongeveer werd het echt minder.
Is ook wel gecontroleerd met een echo ondertussen maar de baby bewoog toen heel subtiel op een manier die ik door voorliggende placenta niet kon voelen.
VK gaf aan dat de baby nu minder trapt en schuivelt en meer subtielere bewegingen maakt die ik mede door de voorliggende placenta amper voel.
(maar moet wel nog steeds gewoon bellen als ik een paar uur niks gevoeld heb)
5 jaar geleden
Ik spuit nu al bijna 7 weken lang en kort werkende insuline. Mijn lichaam reageert er jammer genoeg niet goed op.
Mijn kindje is ook minder actief dan in begin. Maar mede door de oorzaak dat ze hard groeit en weinig ruimte heeft.
Maar wanneer je iets niet vertrouwd of het niet fijn voelt kun je beter een keer extra bellen dan niet. Luister altijd naar je lichaam.
5 jaar geleden
Ik spuit ook al enige tijd insuline en zelfs van de week verhoging van de eh gehad, maar voel geen verschil. De kleine is nog steeds elke dag de Olympische spelen aan het uitvoeren in m'n buik.
Wel merk ik dat als ik een halve dag in het ziekenhuis ben geweest voor allerlei onderzoeken, de baby de volgende dag echt minder beweegt. Is dan denk ik echt heel moe net als de mama en hebben we beide even een rust dag 馃槈馃グ
5 jaar geleden
Nou ben blij dat ik niet de enige ben die het zo ervaart. Maar mij verklaren ze gek want dat kan niet volgens het ziekenhuis. Hier dus ook insuline spuiten al een tijdje hij heeft 3a4 drukke dagen en dan echt een paar dagen stil. Heb ook al geprobeerd om een paar dagen niet te spuiten en echt dan lijkt het wel een halve wereldreis in mijn buik.