21 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelf Huggies en mijn zoontje heeft ze zo’n 8 uur aan snachts zonder te verschonen en lekt echt nooit door die kunnen echt veel absorberen. Ik bestek altijd maandboxen op bol.com

5 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Ik heb zelf Huggies en mijn zoontje heeft ze zo’n 8 uur aan snachts zonder ...
Inderdaad ! De maandboxen van bol.com zo zit je nergens aan vast en kun je zelf in de gaten houden wanneer je nieuwe bestellen moet en als de luiers niet bevallen zit je niet direct aan een abonnement vast

5 jaar geleden

Bij mij zoontje zat pamper laatst 8 uur omdat hij aan een stuk doorsliep. En niet doorgelekt. Ik merk wel dat het gewicht en maat bij ons niet kloppen. Hij woog toen nog geen 5 kg en ik ben wel naar maat 2 overgegaan omdat deze idd geregeld lekte... nu is hij over de 6 kg en denk dat ik ook maat 2 niet tot 8 kg kan reken. Maak pak op en start eerder met de maat groter.

5 jaar geleden

Heb een proefpakketje gehad. Het ging er ons om dat ze ecologisch waren. We hadden ook andere opties besteld en daar iets van gekozen. Het was flink zoeken hoe je het stopzette (goed verstopt), maar ging wel. Levering uitstellen (evt naar maanden later), stond wel duidelijk aangegeven. Oh ja en ze werden gezorgd door dhl, kon niet kiezen wanneer en kreeg een mailtje waaruit niet op te maken was dat het om de lillydoo luiers ging dat de verzending onderweg was

5 jaar geleden

ik zweer bij pampers nooit problemen, had ik bij de 1e al, kruitvat enz vind ik ok niets, ik koop ze bij bol zo maandbox

5 jaar geleden

Ik heb pampers premium protection en lekt echt nooit door! Koop ze altijd in de aanbieding 1+1 of 2+2

5 jaar geleden

Wij hebben 3 pakken Lilly doo gekregen en proberen het op te maken, maar zijn eigenlijk niet tevreden. Ik vind de pasvorm bij onze kleine niet prettig. De luiers zitten strak om zijn beentjes als je de zijkant goed over elkaar wil doen. Soms zakt de luier ook wat van zijn kontje af terwijl we hem best strak dicht doen. Misschien dat ze voor onze kleine nog iets te groot zijn. Vind dat soms ook lastig inschatten. Laatst pampers geprobeerd en die zat wel goed. Kruidvat trouwens ook. Ik denk alleen dat het echt per kindje verschilt en dat je het beste verschillende luiers kunt proberen. Misschien zit Lilly doo bij jullie wel heel goed. Als het goed is kun je een gratis pak aanvragen dus ik zou dat zeker proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Ik heb zelf Huggies en mijn zoontje heeft ze zo’n 8 uur aan snachts zonder ...
Top! Die ga ik proberen! Goede prijs ook haha.

5 jaar geleden

Heb je al een maatje groter geprobeerd?

5 jaar geleden

Oh en aan de achterkant een randje van 1cm omvouwen naar binnen werkt ook goed!

5 jaar geleden

Pampers nooit problemen mee

5 jaar geleden

Iemand ervaring met het abonnement van de Etos?

5 jaar geleden

Wasbare luiers 😜😜😜😜😜😇

5 jaar geleden

Ik gebruik ook Huggies 👌🏻 ik vind ze iig heel fijn en ze lekt nooit door!

5 jaar geleden

Huggies zijn de aller beste

5 jaar geleden

Wasbaar 👍

5 jaar geleden

Ik heb de luiers van de etos woezel en pip. Mijn zoontje plast heel veel de hele dag door maar nog nooit doorgelekt. Slaapt snachts zon 8 uur achter elkaar

5 jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers van petit lulu inlegger en booster blijft zeker 5 a 6 uur droog (langer slaapt hij nog niet achter elkaar). Lekt alleen door als ik hem niet goed aan heb getrokken, gelukkig meestal maar klein beetje 😅

5 jaar geleden

Ik heb een abbo op lillydoo, ben erg tevreden geen doorlekken gehad, doekjes zijn ook erg fijn mooie stevige doekjes maar niet te nat. Luiers vallen wel iets kleiner. Maar ik ben tevreden 😁😁

5 jaar geleden

Wij gaan beginnen met een abonnement met de luiers van etos die gebruiken we al vanaf de geboorte en die bevallen super goed