34 Reacties
6 jaar geleden
Natuuuuuurlijk! Heerlijk een chippie op zijn tijd! Beetje zout is écht niet verkeerd.
6 jaar geleden
Reactie op Skybles
Waar komen opeens deze vragen vandaan??! Gister mochten ineens alleen nog m ...
Haha echt he!
6 jaar geleden
Reactie op Skybles
Jaaa serieus he. Mensen worden gebrainwasht ofzo. Doe normaal en geniet. Is verdorie geen ziekte wat je hebt... chips op zn tijd moet kunnen en mac en de rest van al het “ongezonde” ook 🤣 word er beetje gek van van deze doelloze vragen haha.
6 jaar geleden
Reactie op evelien18x
Jaaa serieus he. Mensen worden gebrainwasht ofzo. Doe normaal en geniet. Is ...
Als zij daarover twijfelt mag ze dat toch gewoon vragen.
6 jaar geleden
Reactie op Skybles
Ik be n9 jaar bezig geweest met zwanger worden en nu eindelijk zwanger. daarom ik zorg beetje meer en sommige zeggen mag je niet eten daarom ik dacht voor zekerheid vragen beter dan stress
6 jaar geleden
Reactie op As1363
Ik be n9 jaar bezig geweest met zwanger worden en nu eindelijk zwanger. d ...
Wat fijn dat je het geluk mag hebben om na 9 jaar toch zwanger te mogen zijn!! Begrijpelijk dat je dan extra voorzichtig bent en dat is helemaal oké 😘 liever 10 vragen “teveel” dan 1 te weinig. En het geeft je rust. Lekker gaan genieten van een bakkie chips 😘😋
6 jaar geleden
Reactie op evelien18x
Jaaa serieus he. Mensen worden gebrainwasht ofzo. Doe normaal en geniet. Is ...
Ik heb van oaar mensen gehoor cheetos is slecht ik ben 9 jaar niet zwanger eindelijk met laatste ivf en nu zorg ik beetje meer en als iemand iets zeggen ik krijg snel stress ik ga altijd googlen maar soms internet maak je meer bang daarom ik dacht eve van jullie vragen beter dan stress maar sorry voor domme vraag ik wil niemand gek maken mac eet ik regelmatig deze vraag was niet voor mij maar als je moeilijk zwanger wordt beetje zorg je meer dan iemand normal zwanger worden
6 jaar geleden
Reactie op As1363
Ik heb van oaar mensen gehoor cheetos is slecht ik ben 9 jaar niet zwange ...
Het is ook niet goed voor je, maar net zo slecht als anders, voor de baby kan het geen kwaad. Download inderdaad de zwangethap app, daar kan je alles opzoeken
6 jaar geleden
Reactie op As1363
Ik heb van oaar mensen gehoor cheetos is slecht ik ben 9 jaar niet zwange ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Gewoon lekker genieten meid! Zwangerhap app even downloaden en snel een bakje chips pakken 💞
6 jaar geleden
Ik wordt schijtziek van al die mensen die mij vertellen wat ik wel en niet mag eten.
Iedereen heeft er wel een mening over. En daar heb ik schijt aan. Als ik een keer 1 blikje redbull wil, dan neem ik dat. Ik drink verder geen koffie of cola ik eet geen chocolade, dus dat ene blikje 3x per maand....volgens Zwangerhap mag dat trouwens, maar moet je wel opletten.
Maar volgens de mensen die het kunnen weten (buurvrouw, kassajuf, beveiligers, neef van de zwemleraar van de achternicht van de buschauffeur) zal ik daarvoor branden in de hel.