4 Reacties
één jaar geleden
Die zou ik persoonlijk dan gewoon zonder ontbijt naar school sturen. Dan maar honger.
Hier ook treuzelen, vooral met avondeten is het een groot omkoop festijn. Maar 1,5 uur is het hier nooit
één jaar geleden
Hier heb ik dat brood dan al lang weggehaald, ondanks dat ze zegt dat ze nog wil eten. Dan de volgende keer maar sneller. Nu of niet..
één jaar geleden
Onze dochter is ook heel langzaam met haar ontbijt (boterham 1). Als ze 8 uur ongeveer wakker word wil ze ook pas om 10 uur eten. Dus als ze peuterspeelzaal in de ochtend heeft redden we het niet met haar ontbijt. Ik heb een paar keer moeten haastrn en daarna opgegeven. Nu is haar eerste ontbijt op de psz “fruitmomentje”. En normaal gesproken zet ik haar bord met boterham en mag ze het opeten wanneer ze dat wil. Fruit eet ze wel heel snel op en avond eten is ze weer heel langzaam waardoor ik geen geduld heb en het zelf aanbied.
Dus heel herkenbaar maar ik denk niet dat ik een goed voorbeeld ben 😅
één jaar geleden
Ik denk dat je goed doet aan de zandloper. 30 minuten is echt lang zat voor een maaltijd. Zit ze ook al die tijd aan tafel? Of loopt ze rond? Mijn zoontje wil namelijk al te graag weer spelen na 30 minuten. Als ze veel is afgeleid wil het wel helpen om steeds te benoemen we zijn nu aan het eten. Mijn zoontje eet over het algemeen zelf maar als het erg langzaam gaat of ik merk dat hij zijn groente allemaal laat liggen geef ik hem soms een hapje tussendoor. Helpt hier ook goed