Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃
Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen.
Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
😱 lekkere waaghals dus! Is hij zo lang of lijkt dat maar door de foto’s?
Nee hij is best lang haha. Met 6 maanden voor het laatst gemeten toen was hij geloof ik 76 cm. Ben benieuwd hoelang hij nu is. Zal straks zelf eens proberen te meten🤣
Geen foto van de actie zelf. (Vooral omdat ik mijn handen klaar wil hebben moest hij eraf schuiven/vallen)
Maar we hebben dit huisje gebouwd en hij kruipt op/optrekken dat 1e dakpaneel. 😳
Paar maand terug waren die bij ons in de ALDI althans een basis pakket toch te vinden voor 100,- als je op de website ga kijken (Quadromdb) daar kan je ze ook kopen maar zijn ze ietsje duurder, ookal komt het vd bron. Die panelen en helve buisjes heb ik bijbesteld. (Adventure-uitbreiding)
Dit is geweldig dit kan ook gewoon buiten staan, in regen en wind. Natuurlijk verkleurd dit na enkele jaren in de zon. Maar met een klein stadstuintje is dit een geweldig alternatief dan zo'n grote houten schommel/schuifaf toestel. 😊
Aangezien ze dit kastje zelf open kan krijgen en er geen kinderslot op past, liggen hier dingen zoals haar servies en eten. Nu gaat ze dus elke dag na de opvang meteen naar de kast om zelf een koekje te pakken 🤣 Niet dat ze die dan mag opeten hoor, dus dan gaat ze op de verpakking kauwen…
Ik heb een dienblad met potjes losse thee. Had het verstopt achter de bank want het stond altijd onderop de salontafel. Nou sem wil er gewoon heen hoor😂
Nee helaas. Dan kunnen de deurtjes niet meer over elkaar heen schuiven. De foodprocessor met alle scherpe messen heb ik er maar uit gehaald 😬 Dus we hebben er nu dingen in staan waarbij het geen kwaad kan als ze eraan zit.