214 Reacties

2 jaar geleden

Meteen nog eentje. Staat hier zichzelf te zoenen in de spiegel 🤔🤷‍♀️

2 jaar geleden

Van haar grote speelkleed vol speelgoed afgaan om met de schommelstoel te kunnen schommelen

2 jaar geleden

Speelgoed van de hond afpakken

2 jaar geleden

Dozen is die gek op😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Van haar grote speelkleed vol speelgoed afgaan om met de schommelstoel te k ...
Haha heerlijk zo dr eigen schommel schommelen

2 jaar geleden

Sinds hij kan optrekken aan dingen en kruipen tref ik hem regelmatig in rare posities/dingen aan🤣 hier in het mandje van de kinderwagen

2 jaar geleden

Vooral dit is zijn favoriete plek😅

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Vooral dit is zijn favoriete plek😅
😱 lekkere waaghals dus! Is hij zo lang of lijkt dat maar door de foto’s?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

😱 lekkere waaghals dus! Is hij zo lang of lijkt dat maar door de foto’s?
Nee hij is best lang haha. Met 6 maanden voor het laatst gemeten toen was hij geloof ik 76 cm. Ben benieuwd hoelang hij nu is. Zal straks zelf eens proberen te meten🤣

2 jaar geleden

Geen foto van de actie zelf. (Vooral omdat ik mijn handen klaar wil hebben moest hij eraf schuiven/vallen) Maar we hebben dit huisje gebouwd en hij kruipt op/optrekken dat 1e dakpaneel. 😳

2 jaar geleden

Doe mij dat stukje maar…

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Geen foto van de actie zelf. (Vooral omdat ik mijn handen klaar wil hebben ...
Super gaaf zo’n ding! Ga ik ook eens naar zoeken

2 jaar geleden

Meneer is gek op afstandbedieningen😅 had is speelgoed en de afstandbediening naast em gelegd en hij kroop naar de afstandbediening...🤣

2 jaar geleden

Zodra meneer geen honger meer heeft begint hij te blazen wanneer hij een hap krijgt...

2 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Zodra meneer geen honger meer heeft begint hij te blazen wanneer hij een ha ...
Wel lekker duidelijk 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Super gaaf zo’n ding! Ga ik ook eens naar zoeken
Paar maand terug waren die bij ons in de ALDI althans een basis pakket toch te vinden voor 100,- als je op de website ga kijken (Quadromdb) daar kan je ze ook kopen maar zijn ze ietsje duurder, ookal komt het vd bron. Die panelen en helve buisjes heb ik bijbesteld. (Adventure-uitbreiding) Dit is geweldig dit kan ook gewoon buiten staan, in regen en wind. Natuurlijk verkleurd dit na enkele jaren in de zon. Maar met een klein stadstuintje is dit een geweldig alternatief dan zo'n grote houten schommel/schuifaf toestel. 😊

2 jaar geleden

Aangezien ze dit kastje zelf open kan krijgen en er geen kinderslot op past, liggen hier dingen zoals haar servies en eten. Nu gaat ze dus elke dag na de opvang meteen naar de kast om zelf een koekje te pakken 🤣 Niet dat ze die dan mag opeten hoor, dus dan gaat ze op de verpakking kauwen…

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Aangezien ze dit kastje zelf open kan krijgen en er geen kinderslot op past ...
Ik denk dat deze wel kunnen?

2 jaar geleden

Ik heb een dienblad met potjes losse thee. Had het verstopt achter de bank want het stond altijd onderop de salontafel. Nou sem wil er gewoon heen hoor😂

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik denk dat deze wel kunnen?
Nee helaas. Dan kunnen de deurtjes niet meer over elkaar heen schuiven. De foodprocessor met alle scherpe messen heb ik er maar uit gehaald 😬 Dus we hebben er nu dingen in staan waarbij het geen kwaad kan als ze eraan zit.