214 Reacties
één jaar geleden
Vandaag liepen we in t winkelcentrum, er liep een meneer met een hond met van die krulletjes😁. Riep kenzi heel hard: Kijk mama een schaap!!!! Moet er nog om lachen😅🤣
één jaar geleden
Leon wilde vanmiddag een liedje zingen. Maar..wel een liedje over tractors en een koe. Nou...dat ken ik niet dus dat zei ik hem. "Wel mama, liedje tractor en koe".
Dus ik doe mijn best om snel iets te verzinnen dat rijmt en enigszins een melodie vormt. Zodra ik klaar was zei hij afkeurend "jeetje mina mama".
één jaar geleden
Olivia kan sinds een paar dagen deuren openen. Dus toen oma vanavond aan kwam, zei ik “doe jij de deur even voor oma open”. Er vanuit gaande dat ze net als altijd bij het raampje van de voordeur zou gaan kijken. Nou niet dus, binnen een paar tellen had ze zowel de deur naar de gang als de voordeur open 😅
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Olivia kan sinds een paar dagen deuren openen. Dus toen oma vanavond aan kw ...
Haha, fantastisch. Hier vraag ik Luna om de deur open te doen als de kat naar buiten wil 🤭 Moet helaas nog wel vaak opstaan om de deur weer dicht te doen hihi..
één jaar geleden
Vanavond toen ik hem naar bed bracht vroeg Leon ineens "Mama, jij ook superkracht?"
Ja lieverd, natuurlijk heeft mama die 😇
één jaar geleden
Peuter heeft een huilbui omdat de T-rex zijn meloen heeft opgegeten.. die hij zelf in de mond van de speelgoed Dino heeft gepropt