Even lachen

Ellen3
5 maanden geleden
Volgen
Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃 Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen. Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
Reageer
Typ hier je reactie
71 reacties
Ellen3
2 maanden geleden
Reactie op taprin
Mama helpen met boodschappen uitpakken. Nouja alleen de danoontjes eruit halen.
Ze weet in ieder geval duidelijk wat de belangrijkste boodschappen zijn 🤣 Hier is het ook altijd feest als de appie meneer komt 😃
Ellen3
2 maanden geleden
Vanavond even met z’n 3tjes onder de douche geweest. Roept madame ineens wooooooh terwijl ze met grote ogen staat te wijzen naar de piemel van mijn man 😂🤣😂🤣😂🤣 (Hier heb ik natuurlijk geen foto van gemaakt 😅 dus eentje waarbij ze haar bakje appelmoes aan het uitlikken is 😉)
Bloemetjesgordijn
2 maanden geleden
M. in bad, poes ook in bad 🥰 (onze kat drinkt het liefste uit de kraan, verwend beest!)
dasksideofpink
2 maanden geleden
Wat zegt het als het eerste woord wat je kind correct in de context gebruikt alsjeblieft is 🤣🤣🤣 Nu al 3 keer, geeft hij mij een blokje, ik zeg dank je wel, zegt hij daarna ajebieft
Miertje08
één maand geleden
Zegt dit genoeg? Volgens mij zijn we hier in de manipulerende fase aan beland 🙈🧡💚
Wennetje
één maand geleden
Wilde per se de schoenen van haar zus aan.. kwam er mee aanlopen en deed haar voet omhoog, als ze wilde zeggen:"hier moet ie!"
Marielleolthof
één maand geleden
Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje wordt opgegeten😅😆
taprin
één maand geleden
Reactie op Marielleolthof
Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje wordt opgegeten😅😆
Zo herkenbaar en dan mij aan kijken van hoe kan je nou zeggen dat rozijntjes lekker zijn
Ellen3
één maand geleden
Hier strooit ze de rozijntjes inmiddels bewust op de grond en gaat er dan tussen zitten om ze allemaal op te snoepen. Daarna begint ze pas aan het doosje 😂 Maar is al wat vooruitgang dus
Marielleolthof
één maand geleden
Wanneer je kind zijn aller eerste selfie maakt, maar je ernaast op de bank aan het eten bent in badjas met bedhaar en het is de meest oncharmante foto ooit😆 de telefoon lag niet eens met de camera ervoor dus geen idee hoe hij het gedaan heeft, ik zag het ook echt pas later bij de foto's staan😅
dasksideofpink
één maand geleden
Wanneer je kind zijn aller eerste selfie maakt, maar je ernaast op de bank aan het eten bent in badjas met bedhaar en het is de meest oncharmante foto ooit😆 de telefoon lag niet eens met de camera ervoor dus geen idee hoe hij het gedaan heeft, ik zag het ook echt pas later bij de foto's staan😅
Hahaha, de eerste pas? Wij hebben al heel wat voorhoofd shots van hem. Idd zelf naar de camera gegaan dan
Jaleesa91
één maand geleden
Dit is dus standaard als ik even de tuin/schuur in loop en terug kom bij de achtertuin😂😂
Petra81
één maand geleden
Reactie op Jaleesa91
Dit is dus standaard als ik even de tuin/schuur in loop en terug kom bij de achtertuin😂😂
Geweldig!! Dit soort foto's probeer ik ook altijd op het kdv te maken.🥰🤣