214 Reacties
3 jaar geleden
Vanavond even met z鈥檔 3tjes onder de douche geweest. Roept madame ineens wooooooh terwijl ze met grote ogen staat te wijzen naar de piemel van mijn man 馃槀馃ぃ馃槀馃ぃ馃槀馃ぃ
(Hier heb ik natuurlijk geen foto van gemaakt 馃槄 dus eentje waarbij ze haar bakje appelmoes aan het uitlikken is 馃槈)
3 jaar geleden
M. in bad, poes ook in bad 馃グ (onze kat drinkt het liefste uit de kraan, verwend beest!)
3 jaar geleden
Wat zegt het als het eerste woord wat je kind correct in de context gebruikt alsjeblieft is 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Nu al 3 keer, geeft hij mij een blokje, ik zeg dank je wel, zegt hij daarna ajebieft
2 jaar geleden
Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje wordt opgegeten馃槄馃槅
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje word ...
Hier strooit ze de rozijntjes inmiddels bewust op de grond en gaat er dan tussen zitten om ze allemaal op te snoepen. Daarna begint ze pas aan het doosje 馃槀 Maar is al wat vooruitgang dus
2 jaar geleden
Wanneer je kind zijn aller eerste selfie maakt, maar je ernaast op de bank aan het eten bent in badjas met bedhaar en het is de meest oncharmante foto ooit馃槅 de telefoon lag niet eens met de camera ervoor dus geen idee hoe hij het gedaan heeft, ik zag het ook echt pas later bij de foto's staan馃槄
2 jaar geleden
Reactie op Marielleolthof
Wanneer je kind zijn aller eerste selfie maakt, maar je ernaast op de bank ...
Hahaha, de eerste pas? Wij hebben al heel wat voorhoofd shots van hem. Idd zelf naar de camera gegaan dan