214 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op taprin

Mama helpen met boodschappen uitpakken. Nouja alleen de danoontjes eruit ha ...
Ze weet in ieder geval duidelijk wat de belangrijkste boodschappen zijn 馃ぃ Hier is het ook altijd feest als de appie meneer komt 馃槂

3 jaar geleden

Vanavond even met z鈥檔 3tjes onder de douche geweest. Roept madame ineens wooooooh terwijl ze met grote ogen staat te wijzen naar de piemel van mijn man 馃槀馃ぃ馃槀馃ぃ馃槀馃ぃ (Hier heb ik natuurlijk geen foto van gemaakt 馃槄 dus eentje waarbij ze haar bakje appelmoes aan het uitlikken is 馃槈)

3 jaar geleden

Whahahah馃ぃ

3 jaar geleden

M. in bad, poes ook in bad 馃グ (onze kat drinkt het liefste uit de kraan, verwend beest!)

3 jaar geleden

Hij wil niet naar de opvang 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Kouchai Ziarkash

Hij wil niet naar de opvang 鉂わ笍
Aaah. Wel echt super schattig met dat rugzakje om

3 jaar geleden

Wat zegt het als het eerste woord wat je kind correct in de context gebruikt alsjeblieft is 馃ぃ馃ぃ馃ぃ Nu al 3 keer, geeft hij mij een blokje, ik zeg dank je wel, zegt hij daarna ajebieft

2 jaar geleden

Zegt dit genoeg? Volgens mij zijn we hier in de manipulerende fase aan beland 馃檲馃А馃挌

2 jaar geleden

Wilde per se de schoenen van haar zus aan.. kwam er mee aanlopen en deed haar voet omhoog, als ze wilde zeggen:"hier moet ie!"

2 jaar geleden

Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje wordt opgegeten馃槄馃槅

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje word ...
Zo herkenbaar en dan mij aan kijken van hoe kan je nou zeggen dat rozijntjes lekker zijn

2 jaar geleden

Wij hebben sinds kort een hondje in huis.. alles wordt zo gegeten 馃槄

2 jaar geleden

Eerste keer rozijntjes, de inhoud is op de grond gegooid en het doosje word ...
Hier strooit ze de rozijntjes inmiddels bewust op de grond en gaat er dan tussen zitten om ze allemaal op te snoepen. Daarna begint ze pas aan het doosje 馃槀 Maar is al wat vooruitgang dus

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wel lekker duidelijk 馃ぃ
馃ぃ onze zoon doen dat ook

2 jaar geleden

Aan het eten.. had tzatiki in het oortje van haar bord gedaan... hihi was lekker馃榿馃構

2 jaar geleden

Wanneer je kind zijn aller eerste selfie maakt, maar je ernaast op de bank aan het eten bent in badjas met bedhaar en het is de meest oncharmante foto ooit馃槅 de telefoon lag niet eens met de camera ervoor dus geen idee hoe hij het gedaan heeft, ik zag het ook echt pas later bij de foto's staan馃槄

2 jaar geleden

Wanneer je kind zijn aller eerste selfie maakt, maar je ernaast op de bank ...
Hahaha, de eerste pas? Wij hebben al heel wat voorhoofd shots van hem. Idd zelf naar de camera gegaan dan

2 jaar geleden

Dit is dus standaard als ik even de tuin/schuur in loop en terug kom bij de achtertuin馃槀馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Dit is dus standaard als ik even de tuin/schuur in loop en terug kom bij de ...
Geweldig!! Dit soort foto's probeer ik ook altijd op het kdv te maken.馃グ馃ぃ

2 jaar geleden

Wil iemand Jam op zijn broodje?? Fleur haald het wel voor je huis de pot.馃ぃ馃ぃ